Ægløsning lige nu!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Anonym trådstarter

CmarianN skriver:

Altså lige omkring når jeg har ÆL sexer vi løs - bare for vi i hvert fald kan sige, at vi har gjort vores 

Tror nu nok I er dækket fint ind egentlig, men var det mig havde jeg også gjort det i morgen 

Præcis.. Og alt for at lave en baby

MEN, jeg har en cyklus på 31 dage, kan det så virkelig godt passe jeg har tidlig ægløsning?

Testene er også positive

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

twinboys

Kom i bare igang...Alle dage ....

Anmeld

27. april 2011

SD

Anonym skriver:

Vi skal til og i fertelitetsbehandling pr. juni mdr. MEN, vi fik at vide at vi kunne selv med minds sædkvalitet, så piger, i skrivende stund har jeg ægløsning...

Testebn var positiv igår, og mit udflåd er her over middag blevet sådan noget man kan holde mellem to fingre, tyk og slimet, dejligt og vide ikke

Vi havde sex igår aftes.. Skal vi gøre det igen idag og imorgen, eller bare imorgen? Altså med 48 timers mellemrum.. Jeg tænker på sæden, er da ikke god idag OG imorgen...

Hjælp...

nu er det jo selvfølgelig forskelligt. Men min mands sædkvalitet forbedres faktisk jo mere vi har sex.

Det har prøverne ved IUI vist. Jo mere sex vi har haft op til - HELT op til.... jo bedre har tallet været!

Så gå i bare bananas

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Pu ha...

Så kan jeg se frem til en masse sex de næste par dage, det bare lidt hårdt, kan mærke på manden at det hårdt for den "lille" fyr.. Han døjer med stram forhud, så det hårdt for ham flere dage i træk nogle gange..

Anmeld

27. april 2011

tinasmor

Holbæktrunten skriver:

Jeg ville knalde alt hvad der knaldes kunne :0) Men det skal jo være sjovi :0)

Ægget er befrugtningsdygtigt i 12-24 timer, mandens sæd er under normale omstændigheder befrugtningsdygtig i 2-3 døgn - så fint at i sexede i går...

Gør det igen i dag og i morgen, hvis i har lyst

for jer

enig

Anmeld

27. april 2011

Mischa

Anonym skriver:

Vi skal til og i fertelitetsbehandling pr. juni mdr. MEN, vi fik at vide at vi kunne selv med minds sædkvalitet, så piger, i skrivende stund har jeg ægløsning...

Testebn var positiv igår, og mit udflåd er her over middag blevet sådan noget man kan holde mellem to fingre, tyk og slimet, dejligt og vide ikke

Vi havde sex igår aftes.. Skal vi gøre det igen idag og imorgen, eller bare imorgen? Altså med 48 timers mellemrum.. Jeg tænker på sæden, er da ikke god idag OG imorgen...

Hjælp...

Der er større sansynlighed for at du bliver gravid jo mere i har sex og flere gange om dagen. sæden virker også i op til 5 dage.. og kan gøre dig gravid.

Jeg bliver gravid samme cyklus vi starter. har sex mindst 1 gang om dagen.  god fornøjelse

Anmeld

27. april 2011

CmarianN

Anonym skriver:

Præcis.. Og alt for at lave en baby

MEN, jeg har en cyklus på 31 dage, kan det så virkelig godt passe jeg har tidlig ægløsning?

Testene er også positive

Altså min ÆL kom også 3-4 dage før regnet, hvis man skal gå ud fra ens cyklus længe - så det tror jeg sagtens kan passe 

Og ja - alt for at få små fødder i huset 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.