Ægløsning lige nu!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Anonym trådstarter

Vi skal til og i fertelitetsbehandling pr. juni mdr. MEN, vi fik at vide at vi kunne selv med minds sædkvalitet, så piger, i skrivende stund har jeg ægløsning...

Testebn var positiv igår, og mit udflåd er her over middag blevet sådan noget man kan holde mellem to fingre, tyk og slimet, dejligt og vide ikke

Vi havde sex igår aftes.. Skal vi gøre det igen idag og imorgen, eller bare imorgen? Altså med 48 timers mellemrum.. Jeg tænker på sæden, er da ikke god idag OG imorgen...

Hjælp...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Holbæktrunten

Jeg ville knalde alt hvad der knaldes kunne :0) Men det skal jo være sjovi :0)

Ægget er befrugtningsdygtigt i 12-24 timer, mandens sæd er under normale omstændigheder befrugtningsdygtig i 2-3 døgn - så fint at i sexede i går...

Gør det igen i dag og i morgen, hvis i har lyst

for jer

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Jeg ville knalde alt hvad der knaldes kunne :0) Men det skal jo være sjovi :0)

Ægget er befrugtningsdygtigt i 12-24 timer, mandens sæd er under normale omstændigheder befrugtningsdygtig i 2-3 døgn - så fint at i sexede i går...

Gør det igen i dag og i morgen, hvis i har lyst

for jer

Vi knalder igen i aften og imorgen... Vi laver det bare hyggeligt - vi kører på 17 mdr, så kan vi slippe for at skulle i IUI, fordi vi i princippet godt selv kan, så skal der bare knaldes løs, jeg bbare bange for sædkvaliteten, men ja, måske bliver den bedre af at knalde tre dage i træk, det har bvi nemlig ikke gjort før i de 17 mdr, fordi vi fik at vide hver 2-3 dag, pga sædkvalitet, men måske er det tre dag ei træk for os.. YEAR.. Tænk på mig efter kl. 19, når vores store pige sover,, HA HA...

Anmeld

26. april 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Vi knalder igen i aften og imorgen... Vi laver det bare hyggeligt - vi kører på 17 mdr, så kan vi slippe for at skulle i IUI, fordi vi i princippet godt selv kan, så skal der bare knaldes løs, jeg bbare bange for sædkvaliteten, men ja, måske bliver den bedre af at knalde tre dage i træk, det har bvi nemlig ikke gjort før i de 17 mdr, fordi vi fik at vide hver 2-3 dag, pga sædkvalitet, men måske er det tre dag ei træk for os.. YEAR.. Tænk på mig efter kl. 19, når vores store pige sover,, HA HA...

*fnis* det skal jeg gøre 

Jeg tror man skal gøre hvad man har lyst til, og at prøve noget nyt kan jo ikke skade... Muligvis der vil være færre haletudser, men der skal jo som bekendt også kun bruges en enkelt... Måske I også har fået lidt ro på, nu i ved at I kan få hjælp hvis ikke det lykkes au naturel :0)

Anmeld

26. april 2011

Topp

Vi kørte også bare derudaf *GG*

2 gange om dagen i 1 måned - og VUPS var jeg gravid i 1. forsøg efter 11 år med spiral

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

Måske er det jo bare det der skal til

Vil i hvert fald synes heldet burde være med os snart Præcis, nu VED vi at vi skal til og i behandling, så vi slapper da mere af, men vi gad nu godt lave en øko baby

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Mange skriver de bløder omkring ægløsning eller lige efter, altså et tegn på befrugtningen er fundet sted, men er det også HELT normalt man ingen tegn har på at man er blevet befrugtet??

Anmeld

27. april 2011

CmarianN

Anonym skriver:

Vi skal til og i fertelitetsbehandling pr. juni mdr. MEN, vi fik at vide at vi kunne selv med minds sædkvalitet, så piger, i skrivende stund har jeg ægløsning...

Testebn var positiv igår, og mit udflåd er her over middag blevet sådan noget man kan holde mellem to fingre, tyk og slimet, dejligt og vide ikke

Vi havde sex igår aftes.. Skal vi gøre det igen idag og imorgen, eller bare imorgen? Altså med 48 timers mellemrum.. Jeg tænker på sæden, er da ikke god idag OG imorgen...

Hjælp...

Jeg ville gøre det i dag og i morgen også - ingen tvivl! 

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

CmarianN skriver:

Jeg ville gøre det i dag og i morgen også - ingen tvivl! 

Vi gjorde det mandag, tirsdag og i aften onsdag.. Havde ægløsning mandag/tirsdag...

Bør vi også imorgen torsdag?

Anmeld

27. april 2011

CmarianN

Anonym skriver:

Vi gjorde det mandag, tirsdag og i aften onsdag.. Havde ægløsning mandag/tirsdag...

Bør vi også imorgen torsdag?

Altså lige omkring når jeg har ÆL sexer vi løs - bare for vi i hvert fald kan sige, at vi har gjort vores 

Tror nu nok I er dækket fint ind egentlig, men var det mig havde jeg også gjort det i morgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.