Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg elsker nå det er overstået.
Nu skal vi bare vente til på torsdag for at hører hvordan det er gået med de små ægbasser.
Heldigvis gik det godt og var godt og grundig væk og mærkede slet ikke noget da de tog dem i venstre side. I den højre side var de ikke så store, men tog dem alligevel, men de lå noget højere oppe, så det kunne godt mærkes lidt da han stak. Men det gik hurtig væk igen.
Den info vi første omgang har fået at vide med antal æg er tre stk. Så håber det er kaviltets æg og de alle deler sig så fint.
Men de snakkede også om at der var celler, men det ved jeg ikke hvad betyder og glemte helt at spørge, ikke nemt når man jo ligger og er lidt groggy.
Men nu skal der bare slappes af og jeg har fået lov til at afspasere dagen i morgen på jobbet, så ugen her er lige til at overkomme, skal kun lige arbejde på fredag!!
For at de ringer med gode nyheder til mig på torsdag!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
er så glad på dine vegneDet betyder meget at læse om en god oplevelse af ÆU, der er jeg jo forhåbelig snart selvJeg Krydser for at de små ægbasser opfører sig eksemplarisk, og at det ene bliver til en lille bebs til jer, i fortjener det så meget.Håber håber håber.Og så håber jeg også at jeg bliver gravid. Hold fast vores termin kommer til at ligge tæt
AnneH skriver: Jeg elsker nå det er overstået. Nu skal vi bare vente til på torsdag for at hører hvordan det er gået med de små ægbasser. Heldigvis gik det godt og var godt og grundig væk og mærkede slet ikke noget da de tog dem i venstre side. I den højre side var de ikke så store, men tog dem alligevel, men de lå noget højere oppe, så det kunne godt mærkes lidt da han stak. Men det gik hurtig væk igen. Den info vi første omgang har fået at vide med antal æg er tre stk. Så håber det er kaviltets æg og de alle deler sig så fint. Men de snakkede også om at der var celler, men det ved jeg ikke hvad betyder og glemte helt at spørge, ikke nemt når man jo ligger og er lidt groggy. Men nu skal der bare slappes af og jeg har fået lov til at afspasere dagen i morgen på jobbet, så ugen her er lige til at overkomme, skal kun lige arbejde på fredag!! For at de ringer med gode nyheder til mig på torsdag!!!
Hvor godt søde Er SÅ glad for at det gik fint og nogenlunde smertefrit.
Nu hepper jeg på de små ægbasser!!
Hep hep hep
Kruse90 skriver: er så glad på dine vegneDet betyder meget at læse om en god oplevelse af ÆU, der er jeg jo forhåbelig snart selvJeg Krydser for at de små ægbasser opfører sig eksemplarisk, og at det ene bliver til en lille bebs til jer, i fortjener det så meget.Håber håber håber.Og så håber jeg også at jeg bliver gravid. Hold fast vores termin kommer til at ligge tæt
Tak.
også for at din ÆU kommer til at gå godt og ja vores termin vil komme til at ligge rigtig tæt NÅR det nu lykkes for os begge.
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hvor godt søde Er SÅ glad for at det gik fint og nogenlunde smertefrit. Nu hepper jeg på de små ægbasser!! Hep hep hep
Det gør vi også selv. Og hvor var det dejligt at læse at din scanning også var gået godt.
AnneH skriver: Det gør vi også selv. Og hvor var det dejligt at læse at din scanning også var gået godt.
Sender mange tanker Jeres vej
Ville bare lige sende dig en tanke. Jeg fik taget æg ud i går, så vi venter meget utålmodig på besked i morgen om vores 4 æg har artet sig og gjort som de skulle. Frygtelig ventetid. Håber jeres æg gør som de skal og I får positiv svar om et par dage. Hvilken klinik er I på?
MVH Malene
Hvor lyder det bare godt!!!
for at det er nogle helt fantastiske Guldæg du har "produceret"
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Sender mange tanker Jeres vej
Tusind tak
Malene76 skriver: Ville bare lige sende dig en tanke. Jeg fik taget æg ud i går, så vi venter meget utålmodig på besked i morgen om vores 4 æg har artet sig og gjort som de skulle. Frygtelig ventetid. Håber jeres æg gør som de skal og I får positiv svar om et par dage. Hvilken klinik er I på? MVH Malene
Tak. for at i får gode nyheder i morgen.
Vi er på Skejby, hvad med jer?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128