mullesmith2 skriver:
Jeg fik jo Sofus og Emil d.18 nov 2010 så det er ikke mere end lige 5mdr siden, men alligevel tænker jeg på at få nr.3
Jeg skal igang med at læse til pædagog til september og det tager jo 3½år inden jeg er færdig med det. Nu spørger jeg så jer om hvad i ville gøre, ville i vente med det næste barn til efter uddannelse eller få et barn mens i er under uddannelse?
Der er nemlig også mange der siger man endelig ikke skal vente for længe men hvor meget er længe??
Hilsen skrukken hehe 
Åh ja, de kære små
Vi har fået to li røven af hinanden, en fra Januar og en fra December 2010, det har vi gjort fordi jeg fik en arbejdsskade og ikke kan bruge min uddannelse mere, så jeg ska til at starte forfra på universititet med ny uddannelse, MEN jeg ville gerne have to meget tæt på hinanden og det fik jeg jo så ogsp, inden uddaannelsestart
MEN vi vil da også gerne have en mere, vi er begge rørende enige om at vi IKKE skal have 4 børn, men vi vi da gerne have en mere, men det må altså blive en efternøler, da jeg vil have min nye uddannelse på plads først
Ved ikke om du kan bruge det til noget, men held og lykke
Anmeld