Vil gerne have en mere men hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.123 visninger
21 svar
0 synes godt om
26. april 2011

mullesmith2

Jeg fik jo Sofus og Emil d.18 nov 2010 så det er ikke mere end lige 5mdr siden, men alligevel tænker jeg på at få nr.3  Jeg skal igang med at læse til pædagog til september og det tager jo 3½år inden jeg er færdig med det. Nu spørger jeg så jer om hvad i ville gøre, ville i vente med det næste barn til efter uddannelse eller få et barn mens i er under uddannelse?

Der er nemlig også mange der siger man endelig ikke skal vente for længe men hvor meget er længe??

Hilsen skrukken hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Lisbeth85

mullesmith2 skriver:

Jeg fik jo Sofus og Emil d.18 nov 2010 så det er ikke mere end lige 5mdr siden, men alligevel tænker jeg på at få nr.3  Jeg skal igang med at læse til pædagog til september og det tager jo 3½år inden jeg er færdig med det. Nu spørger jeg så jer om hvad i ville gøre, ville i vente med det næste barn til efter uddannelse eller få et barn mens i er under uddannelse?

Der er nemlig også mange der siger man endelig ikke skal vente for længe men hvor meget er længe??

Hilsen skrukken hehe

Jeg er af og til også vildt skruk, men så tænker jeg også på min søn, som skal have sin mor for sig selv i noget tid. Når der kommer en ny til flokken igen, så vil den lille ny fylde rigtig meget, og ens første barn / børn vil måske føle sig tilside sat. Det vil nok ske i større eller mindre grad lige meget hvornår man får sit 2. barn (i dit tilfælde dit 3. barn), men jeg vil gerne give min søn nogle år, hvor det bare er ham, mig og min nye kæreste (og så samvær hos sin bio. far).

Men ja, de vil jo få rigtg meget ud af hinanden, når de er født tæt på hinanden, ingen tvivl om det. Det er også det, som jeg synes godt om. Jeg tror dog der går min. 2 år, før jeg skal være mor igen Synes jeg skylder min lille fyr at være der meget for ham ...men er skurk, ingen tvivl om det

Anmeld

26. april 2011

Becks

mullesmith2 skriver:

Hilsen skrukken hehe

Hvis I har overskud, råd og rum til en mere nu, så synes jeg da bestemt I skal gøre det inden du starter på uddannelse... Så er du fri for at skulle stoppe studierne, hvis det så sker du bliver gravid under udd.

Anmeld

26. april 2011

Millesmammi

mullesmith2 skriver:

Hilsen skrukken hehe

kan rigtig godt forstå dig, havde det selv på samme måde.

jeg begyndte med min udd sidst i marts, og blev så gravid - og så passer det lige med at jeg kan blive færdig med grundforløbet iden jeg går på barsel, og så skal jeg bare lige i lære efter barsel

Anmeld

26. april 2011

Lisbeth85

mullesmith2 skriver:

Hilsen skrukken hehe

Ups, glemte helt at skrive, at jeg synes du skal vente til efter din uddannelse De to små guldklumper du har der skal nok give dig mere end rigeligt at se til Hihi

Anmeld

26. april 2011

Mi

Da mine tvillinger var et halvt år gamle var jeg også vild skruk. Mit råd er at du lige skal vente et år og så mærke efter igen. Den alder drengene har nu er fantastisk, men de skal nok blive nogle værre banditter inden alt for længe, og så er det måske rigelig med to det første stykke tid.

Vi fik jo en pige 4½ år efter tvillingerne, og det har været helt perfekt. Ellers ville jeg vælge at få børn under uddannelse.

Anmeld

26. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

mullesmith2 skriver:

Hilsen skrukken hehe

Tror på at man skal gøre det når man har lyst og overskud. Det kan ikke gøres op i år eller tid. 

Selv vælger jeg at få min første under uddannelse, og sikkert min næste også. 

Tror ikke der er noget rigtigt eller forkert. 

Bare følg et 

Anmeld

26. april 2011

mullesmith2

Tak for alle jeres svar. Jeg tror også jeg er fornuftig og venter omkring 2-3år inden vi skal have en mere, og så kan jeg jo ligesågodt se om ikke jeg kan blive gravid sådan omrkig 7-8mdr før jeg slutter min uddannelse så jeg i det mindste er færdig med den, og så er min drenge også blevet "store" og kan lige lidt mere selv når de er 4 år  Hvad med Økonomisk når man har afsluttet en uddannelse og så nærmest skal direkte på barsel??

Anmeld

26. april 2011

CamillaValby

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tror på at man skal gøre det når man har lyst og overskud. Det kan ikke gøres op i år eller tid. 

Selv vælger jeg at få min første under uddannelse, og sikkert min næste også. 

Tror ikke der er noget rigtigt eller forkert. 

Bare følg et 

Den hopper jeg også lige på

Anmeld

26. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

mullesmith2 skriver:

Tak for alle jeres svar. Jeg tror også jeg er fornuftig og venter omkring 2-3år inden vi skal have en mere, og så kan jeg jo ligesågodt se om ikke jeg kan blive gravid sådan omrkig 7-8mdr før jeg slutter min uddannelse så jeg i det mindste er færdig med den, og så er min drenge også blevet "store" og kan lige lidt mere selv når de er 4 år  Hvad med Økonomisk når man har afsluttet en uddannelse og så nærmest skal direkte på barsel??

Så kan du så vidt jeg har forstået få barselsdagpenge. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.