mullesmith2 skriver:
Jeg fik jo Sofus og Emil d.18 nov 2010 så det er ikke mere end lige 5mdr siden, men alligevel tænker jeg på at få nr.3
Jeg skal igang med at læse til pædagog til september og det tager jo 3½år inden jeg er færdig med det. Nu spørger jeg så jer om hvad i ville gøre, ville i vente med det næste barn til efter uddannelse eller få et barn mens i er under uddannelse?
Der er nemlig også mange der siger man endelig ikke skal vente for længe men hvor meget er længe??
Hilsen skrukken hehe 
Jeg er af og til også vildt skruk, men så tænker jeg også på min søn, som skal have sin mor for sig selv i noget tid. Når der kommer en ny til flokken igen, så vil den lille ny fylde rigtig meget, og ens første barn / børn vil måske føle sig tilside sat. Det vil nok ske i større eller mindre grad lige meget hvornår man får sit 2. barn (i dit tilfælde dit 3. barn), men jeg vil gerne give min søn nogle år, hvor det bare er ham, mig og min nye kæreste (og så samvær hos sin bio. far).
Men ja, de vil jo få rigtg meget ud af hinanden, når de er født tæt på hinanden, ingen tvivl om det. Det er også det, som jeg synes godt om. Jeg tror dog der går min. 2 år, før jeg skal være mor igen
Synes jeg skylder min lille fyr at være der meget for ham
...men er skurk, ingen tvivl om det 
Anmeld