Den ringeste kæreste i verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Anonym trådstarter

Preghiera skriver:

ÅH du godeste! Lige som det første: Det er du altså ikke den eneste i verden der føler/oplever!

Jeg har det på NØJAGTIG samme måde, og når skyldfølelsen så indtræder så bliver jeg i dårligere humør og det går også udover manden og så kører den onde cirkel!!!

MEN! Har haft en rigtig god dag i dag... Manden er på arbejde og jeg har været ved frisøren og bare sørget for at hygge om mig så når manden kommer hjem, er det til en glad kæreste!

Du kunne måske prøve det samme... Nærhed for mit vedkommende er træls for tiden fordi jeg føler mig SÅ klam, så gør noget for dig selv så du (trods det hele) føler dig lidt dejlig Det vil garanteret hjælpe søde.

Tak for svaret, det er rart at vide, at man ikke er alene Men det er netop en ond cirkel! For så er man irriteret over, at man er irriteret, og så bliver man bare mere irriteret. Pisse åndssvagt, altså!

Men ja, det var en god idé. For i sidste ende handler det jo om, at jeg ikke er glad for MIG og at være i MIN krop. Og har svært ved den ændrer sig! Så hvis jeg kan gøre noget for at blive lidt gladere for mig selv, så kan jeg nok give lidt mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Maalene

Det lyder godt nok ikke rart, har desværre ikke nogle gode råd eller noget, men vil ikke bare smutte uden at give dig en stooor krammer

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Det lyder godt nok ikke rart, har desværre ikke nogle gode råd eller noget, men vil ikke bare smutte uden at give dig en stooor krammer

Tusind tak, det varmer! 

Anmeld

28. april 2011

Mor til prinsessen :-)

Anonym skriver:

Tak for svar! Ved godt man aldrig skal tvinges til noget, men jeg synes også bare der er for mange kvinder der bliver mig-fokuserede, når de er gravide og glemmer, at manden altså også har behov, der skal tages hensyn til. Nu mener jeg ikke nødvendigvis seksuelle, men også følelsesmæssige. Det er derfor, at jeg gerne vil tage mig sammen, for jeg synes ikke, at han skal glemmes i processen.. For han har jo bidraget til dette liv, og det er også hans barn, selvom det er mig, der bærer på det

Men en lille date er ikke en ringe idé! Måske en biftur, det ved jeg han elsker..

afsted i bio med jer..... god date :-)

Anmeld

28. april 2011

Pikku Myy

Anonym skriver:

Det er faktisk en god idé! For så ved han jo også, at det ikke er fordi, at man ikke elsker ham, men at det udelukkende er overskuddet! Tak for det råd

Det var så lidt. Held og lykke! Det lyder til du har valgt en god mand, så mon ikke I finder ud på den anden side i god behold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.