Preghiera skriver:
ÅH du godeste! Lige som det første: Det er du altså ikke den eneste i verden der føler/oplever!
Jeg har det på NØJAGTIG samme måde, og når skyldfølelsen så indtræder så bliver jeg i dårligere humør og det går også udover manden og så kører den onde cirkel!!! 
MEN! Har haft en rigtig god dag i dag... Manden er på arbejde og jeg har været ved frisøren og bare sørget for at hygge om mig så når manden kommer hjem, er det til en glad kæreste! 
Du kunne måske prøve det samme... Nærhed for mit vedkommende er træls for tiden fordi jeg føler mig SÅ klam, så gør noget for dig selv så du (trods det hele) føler dig lidt dejlig
Det vil garanteret hjælpe søde. 
Tak for svaret, det er rart at vide, at man ikke er alene
Men det er netop en ond cirkel! For så er man irriteret over, at man er irriteret, og så bliver man bare mere irriteret. Pisse åndssvagt, altså!
Men ja, det var en god idé. For i sidste ende handler det jo om, at jeg ikke er glad for MIG og at være i MIN krop. Og har svært ved den ændrer sig! Så hvis jeg kan gøre noget for at blive lidt gladere for mig selv, så kan jeg nok give lidt mere 
Anmeld