Hver gang I kommer med indlæg alle disse, føler jeg mig sgu trådt på som fagperson, når jeg gang på gang læser, at det indtryk folk har af pædagoger er, at de KUN sidder og drikker kaffe... hvor dælen har I den opfattelse fra??? Det er slet slet ikke et billede jeg kan genkende.. på min arbejdsplads, hører kaffen KUN til i pausen, færdig basta. Det er sgu ikke nogen hyggeklub, når vi er på legepladsen, hvor vi "bare" sidder på en bænk og drikker kaffe, mens børnene passer sig selv.
Ja det er sgu frygteligt det der er sket i den børnehave og det må bare IKKE ske.... men synes dælme også der ligge et ansvar hos forældrene i sådan en sag. Lærer man ikke sine børn hvad de må og ikke må?
Jeg synes folk burde blive lidt "opdateret" på dette fag.. vi er faktisk mange nye unge pædagoger som VIL det her fag!! Men hver gang der sker sådan en situation som denne, bliver vi alle skåret over én kamp. Tænk lige over, hvor mange børn der er i vuggestue/børnehave hver eneste dag og hvor sjældent disse hændelser egentlig finder sted, når det kommer til stykket. At det så er sket et par gange i den samme børnehave tyder jo på, at der er et problem et eller andet sted, som skal løses..
Ja det var lidt galde fra mig, men jeg bliver sgu lidt harm samtidig med, at jeg sgu også skammer mig på mine kollegaers vegne, som ikke tjekker deres insti. ordentligt - men der er jo meget vi ikke får at vide om sagen 
Anmeld