Min barndoms børnehave er meget i medierne for tiden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
23 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Mira0911

I har sikkert hørt om det... Huller i hegnet, hvor børnene kommer.... 

Dette er sket 6 gange på 3 uger.... 

Personalet virker ikke helt opsmærksomme.... 

Her er et link til en af episoderne... 

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1538959.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Alína Hólm

omg, jeg kunne ikke forstille mig sådan en stor frygt hvis det var mit barn!

Anmeld

26. april 2011

Mira0911

anikaingibjorg skriver:

omg, jeg kunne ikke forstille mig sådan en stor frygt hvis det var mit barn!

Det burde bare ikke ske sådan noget... Personalet burde slet ikke være så "uopmærksomme"..... 

Anmeld

26. april 2011

NinaNymannMadsen

personalet burde ha været mere opmærksomme og været mere over børnene.
det virker jo til de er totalt ligeglade med hvad børnene laver og hvad der er af problemer. det er da alt for dårligt. håber der bliver gjort noget ved det med det samme så forældre igen kan aflevere deres børn med ro i sindet

Anmeld

26. april 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

personalet burde ha været mere opmærksomme og været mere over børnene.
det virker jo til de er totalt ligeglade med hvad børnene laver og hvad der er af problemer. det er da alt for dårligt. håber der bliver gjort noget ved det med det samme så forældre igen kan aflevere deres børn med ro i sindet

Præcis... Ved at kommunen er blandet ind i det nu og at der har været møde om det i påsken... 

Anmeld

26. april 2011

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Præcis... Ved at kommunen er blandet ind i det nu og at der har været møde om det i påsken... 

det er altid noget at der bliver gjort noget nu men det er bare lidt for sent vil jeg nu også mene når det har stået på i længere tid jo kan man læse

Anmeld

26. april 2011

Alína Hólm

MoarJ skriver:

Det burde bare ikke ske sådan noget... Personalet burde slet ikke være så "uopmærksomme"..... 

nej det burde ikke ske, man måtte tro at personalet ikke var intresseret i sit arbejde. jeg forstår ikke hvordan det kan tillades af kommunen?

Anmeld

26. april 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

det er altid noget at der bliver gjort noget nu men det er bare lidt for sent vil jeg nu også mene når det har stået på i længere tid jo kan man læse

Ja det er sket sidste år også... Synes godt nok den børnehave sjusker alt for meget... 

Anmeld

26. april 2011

Mira0911

nej det burde ikke ske, man måtte tro at personalet ikke var intresseret i sit arbejde. jeg forstår ikke hvordan det kan tillades af kommunen?

Kommunen er ikke blevet informeret om det de første gange... Det er en af forældrene der har taget kontakt til kommunen... 

Ja det virker jo som om de ikke gider deres arbejde... 

Anmeld

26. april 2011

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Ja det er sket sidste år også... Synes godt nok den børnehave sjusker alt for meget... 

ja det må man da nok lige sige det er alt for dårligt at de ik har gjort noget for at få løst problemerne noget før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.