Har I slukket for varmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

Kamulla

slukkede i slutningen af marts

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

princessnanna

vi slukkede for varmen i febuar da der altid er helt tilpas i vores lejlighed , og ovenpå har vi altid et vindue åbent i begge værelser

Anmeld

26. april 2011

2babygirls

MoarJ skriver:

Vi slukkede for varmen lige før påske, hvor det gode vejr kom.... Vores lejlighed bliver enormt varmt når solen står lige på.... En tag lejlighed.... 

Nu her er her allerede en smule køligt igen, det sagde de jo også i vejret udsigten, at det vil blive lidt køligere... 

Vi har ikke særlig meget varme på, så den er for det meste kun tændt når sneen drysser.

Her skinner solen og varmer lige så meget som igår, så mit vasketøj for lov at hygge sig derude

Anmeld

26. april 2011

Clisolka

Her slukkede vi først i marts... Både min kæreste og datter er nogle varme nogle i sig selv, så jeg er i undertal 

Anmeld

26. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, det har vi ikke, da vi har naturgas og har rumtermperatur på som helt automatisk bliver reguleret

Anmeld

26. april 2011

karina1980

MoarJ skriver:

Vi har også naturgas her... Så det vil være en ide at sætte alt på 1 så?

det var blot hvad han, sagde, vi prøver det i år, det var vist for det ikke stoppede til eller dannet luft i systemet, nu vi lige havde fået nyt fyr op og lagt nye rør nogle steder

Anmeld

26. april 2011

mullesmith2

Vi slukkede gulvvarmen her i påsken og så fyre vi i brændeovnen hvis der bliver køligt  Men det er der ingen grund til lige for tiden, vejret er dejligt.

Anmeld

26. april 2011

Ka+Ma=Be

Ork, det gjorde vi for lang tid siden! Så jeg har svaret andet.

Anmeld

26. april 2011

Halbschön

Slutningen af feb.. Vi har generelt ikke rigtig varme på.. Om vinteren står den på 3 i stuen.. Ellers ingenting i de andre rum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.