Har I slukket for varmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår slukker I for varmen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.408 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Mira0911

Vi slukkede for varmen lige før påske, hvor det gode vejr kom.... Vores lejlighed bliver enormt varmt når solen står lige på.... En tag lejlighed.... 

Nu her er her allerede en smule køligt igen, det sagde de jo også i vejret udsigten, at det vil blive lidt køligere... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Dinna88

Vi slukkede for varmen engang i sidste måned. Men helt generelt har vi meget lidt varme på, og lukket for varmen og åbnet vinduer i vores lejlighed et par timer i døgnet - grundet lugt fra underboen. NU er der helt lukket for varmen, før var der meget lidt på

Anmeld

26. april 2011

karina1980

MoarJ skriver:

Vi slukkede for varmen lige før påske, hvor det gode vejr kom.... Vores lejlighed bliver enormt varmt når solen står lige på.... En tag lejlighed.... 

Nu her er her allerede en smule køligt igen, det sagde de jo også i vejret udsigten, at det vil blive lidt køligere... 

vores står på 1 i hele huset, vi har naturgas og blev anbefalet dette af vores gasmester, for at der konstant var cirkulation i rørene, men her er 1 på fyret så hellere ikke nok til at der varmes overhovedet,

så jeg småfryser tæerne når jeg går i bad, men ellers synes jeg egentligt det er tilpas, de år vi har haft slukket for alt har det ikke været køligere her.

Anmeld

26. april 2011

Kruse90

vi slukkede for varmen i starten af april

Anmeld

26. april 2011

Lisbeth85

Jeg synes det er svært, at sætte en præcis måned eller dato på, da Danmark er et land, hvor temperaturen har det med at ændre sig fra dag til dag af og til. Men jeg har også skruet meget ned for varmen nu, hvor det er så varmt. Det er kun på badeværelset, at radiatoren stadig står på 3, ellers er der skruet ned på 1 de andre steder. Om aftenen synes jeg stadig, at det kan være en smule køligt

Anmeld

26. april 2011

samantha1986

Vi har el radiatorer som vi aldrig bruger. vi opvarmer med brændeovn, og vi har ikke haft tændt op de sidste to uger. Dog har vi lidt varme på badeværelset (el radiator) da jeg synes der er meget koldt derude. Men hvis vi får nogle kølige dage eller regnvejrs dage så kan vi godt finde på at tænde op i brændeovnen. Men det er jo også lidt noget andet i forhold til fjernvarme.

Anmeld

26. april 2011

Mira0911

karina1980 skriver:

vores står på 1 i hele huset, vi har naturgas og blev anbefalet dette af vores gasmester, for at der konstant var cirkulation i rørene, men her er 1 på fyret så hellere ikke nok til at der varmes overhovedet,

så jeg småfryser tæerne når jeg går i bad, men ellers synes jeg egentligt det er tilpas, de år vi har haft slukket for alt har det ikke været køligere her.

Vi har også naturgas her... Så det vil være en ide at sætte alt på 1 så?

Anmeld

26. april 2011

Pia.

Jamen det er lidt forskelligt i mine rum... Alle 4 soveværelser er der aldrig varme på - hvis det er rigtig koldt i dagtimerne kan jeg godt tænde varmen lidt men den bliver slukket inden sengetid...

toilet/badeværelse oven på har der været varme på ind til her før påske og det samme på mit gæstetoilet.

stuen, gangen og køkkenet blev slukket her 1 april ...

....

Anmeld

26. april 2011

twinny

Her var det da påsken gik igang, pga. varmen....

Anmeld

26. april 2011

B&J

Alt blev slukket her i starten af april

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.