Stadig ikk mærket liv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

smølfine

Synes det er meget tidligt at du forventer at mærke liv, læger og jordemødre siger at man skal mærke liv hver dag fra uge 24, så der er jo lang tid til endnu. Jeg er også 3. gangs og jeg mærkede først liv fra 19+2 og har så mærket det hver dag siden. Så der er ingen grund til bekymring. Hvad angår doptonen, så synes jeg ikke du skal forsøge at lytte allerede nu, da du højst sandsynligt ikke ville kunne finde hjertelyden så tidligt, og det vil bare gøre dig yderligt nervøs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

smølfine skriver:

Synes det er meget tidligt at du forventer at mærke liv, læger og jordemødre siger at man skal mærke liv hver dag fra uge 24, så der er jo lang tid til endnu. Jeg er også 3. gangs og jeg mærkede først liv fra 19+2 og har så mærket det hver dag siden. Så der er ingen grund til bekymring. Hvad angår doptonen, så synes jeg ikke du skal forsøge at lytte allerede nu, da du højst sandsynligt ikke ville kunne finde hjertelyden så tidligt, og det vil bare gøre dig yderligt nervøs.

synes bare alle siger man mærker liv vildt tidligt 3. gang, men når du siger uge 19 var det så uden på maven eller inde i maven du mærkede liv der?

Anmeld

26. april 2011

annec

Oliver&Troia <3 skriver:

Jeg er gravid for 3. gang.... jeg har stadig ikke haft de der bobler i maven, og har haft en del mens lignedende smerter i maven... da jeg var gravid 2.gang mærkede jeg bobler i uge 7....

skal jeg være bekymret?

Andre der mærkede liv sent 3. gang?

Er mens smerter normalt?

Det skal siger jeg er gravid for 3. gang inden for 3år...min ældste er 2½år og min datter 14mdr.

knuz en bekymret gravid

Hej

Nu er jeg godt nok også førstegangsgravid, første gang jeg mærkede noget som helst i maven var jeg 19 uger henne.

Anmeld

26. april 2011

Kamulla

Oliver&Troia <3 skriver:

jo det kan godt ske det har været "ønsketænkining" i uge 7... bare der snart ville ske noget, man kan heller ikk se det

neejj... det skal nok komme alle graviditeter er ikke ens.. så sammenlign ikke denne med de andre.. bløder du ikke og har du ikke ondt, så ville jeg ikke bekymre mig... du skal vel snart til NF scanning?? er sikker på det hele nok ser fint ud ihvertfald 

lige meget hvad kan de ikke gøre noget HVIS det er barnet er gået tabt, men når der ikke er andet end du ikke mærker liv eller er vokset i uge 10, så ville jeg ikke bekymre mig jeg voksede så også først ret sent selv...  (har så også kun én)

Anmeld

26. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

Sallisørøver skriver:

neejj... det skal nok komme alle graviditeter er ikke ens.. så sammenlign ikke denne med de andre.. bløder du ikke og har du ikke ondt, så ville jeg ikke bekymre mig... du skal vel snart til NF scanning?? er sikker på det hele nok ser fint ud ihvertfald 

lige meget hvad kan de ikke gøre noget HVIS det er barnet er gået tabt, men når der ikke er andet end du ikke mærker liv eller er vokset i uge 10, så ville jeg ikke bekymre mig jeg voksede så også først ret sent selv...  (har så også kun én)

Problemet er mest at jeg har haft rigtig mange mens lignedende smerter i sidste uge, ingen blødning, men meget ondt

Anmeld

26. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

annec skriver:

Hej

Nu er jeg godt nok også førstegangsgravid, første gang jeg mærkede noget som helst i maven var jeg 19 uger henne.

er nok bare ved at blive sindsyg...hehe

Anmeld

26. april 2011

BinaMor

1 gang, mærkede jeg liv omkring uge 16

2. gang mærkede jeg liv i uge 17-18.

jeg mærker jævnligt bobler men er ikke gravid. og det kan ofte mærkes som baby. meget endda så det er helt creppy.

Anmeld

26. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

BinaMor skriver:

1 gang, mærkede jeg liv omkring uge 16

2. gang mærkede jeg liv i uge 17-18.

jeg mærker jævnligt bobler men er ikke gravid. og det kan ofte mærkes som baby. meget endda så det er helt creppy.

tak for svar... må nok bare vente på liv, og håbe alt er okay...

Anmeld

26. april 2011

Kamulla

Oliver&Troia <3 skriver:

Problemet er mest at jeg har haft rigtig mange mens lignedende smerter i sidste uge, ingen blødning, men meget ondt

men det kan jo sagtens være ligmentsmerter du mærker.. det kan jo godt passe med hvor langt du er henne

Anmeld

26. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

Sallisørøver skriver:

men det kan jo sagtens være ligmentsmerter du mærker.. det kan jo godt passe med hvor langt du er henne

jeg er kun 10 uger henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.