arg får et flip!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

Zeus

Hvis du ikke kan lide lugten i bageriet......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Mi

Du er gæst i en andens hjem, så hvis du gerne vil have råderet over fx tv, så må du anskaffe dig dit eget. At kæresten kun har boet der i en måned er, for mig at se, underordnet. Det er hendes hjem og du er en gæst i det.

Anmeld

25. april 2011

SussieThyssen

Zeus skriver:

For mig lyder det lidt som om, du har "ejer" fornemmelser over for huset? Ja, i betaler leje, men det er stadig vennens hus, og vennens kæreste? Og hvis han lader hende flytte ind, så er det nok alvorligt mellem de 2, og det burde du som "gæst" respektere..

Lige mine ord.

Og når I er flyttet er hun jo stadig kæresten..og selvom hun evt ikke er, så er hun stadig kæresten, så hun bliver..I er kun vennerne..og det er noget andet.

Anmeld

25. april 2011

Melbek

Træk et antennestik til jeres soveværelse og så er den pot ude.. Så må hun jo stå uden tv - når nu det er jeres.

Det er, som andre siger, stadig "hendes" hjem og i er gæster. Og måske vil det være rart for jer alle, hvis i "holdte jer lidt for jer selv", så i også kan holde hinanden ud, når i flytter igen. Jeg har haft et familiepar boende hos os og selvom de havde hele første sal for dem selv, så følte jeg ikke, vi havde vores hus og frirum for os selv. Det er bare ikke helt det samme, når der bor andre i ens hjem og specielt ikke, hvis de også skal bestemme hvor "mælken" skal stå..

Håber nu i finder ud af det og at i snart finder et andet sted at bo, for ellers lyder det da til, at et venskab kan ryge på den konto

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.