Anonym skriver:
jeg og min kæreste er flyttet ud til hans kammerat og hans kæreste fordi vi var nødsaget til at flytte fra vores faste bolig i vordingborg. det er fint nok herude og ELSKER og bo i hus.
min kærestes kammerat er blevet ustationeret i sit arbejde og er derfor ikke hjemme så vi bor med kæresten. Og er seriøst ved at få et føl på tværs af hende!!! idag har hun været ude hele dagen hos sin familie, og ligeså snart hun kommer hjem, løber hun op mens vi andre sidder og ser tv, og det første hun siger er "ejjj kan i ikke stoppe filmen så JEG kan se anstalten!"....... AAAARG!! kunne du da ikke bare ta' og se at vi andre ser film i fælles STUE!! også bliver hun fucking sur over det, og alt muligt ...
det ikke første gang hun gør det... bliver squ mere og mere irriteret over det, især fordi hun i forvejen 'åbenbart er en pige som HELE tiden vil have opmærksomhed!!! det er virkelig provokerne at bo med hende lige nu, er i forvejen meget irriteret over at være her for jeg vil sku have mit eget men det er bare PISSE umuligt at finde noget med tilladelse til husdyr!!!
vil ikke noget med det her, andet end bare komme ud med til vrede lige nu!! det er altså..... ret provokerne!!! 
Altså..med fare for at blive upopulær, så er min mening, at når vennerne åbner DERES hjem for jer i en nødsituation, så bør du have en noget anden opfattelse af tingene.
Så må I dælme ud og anskaffe jeres eget tv og have på jeres værelse og se de ting I vil der.
I kommer ind på hendes domæne og bliver sure når der er noget hun vil se på tv i sin stue.
Du ville da godt nok ikke finde gæstfrihed hos ret mange, ret længe, med den holdning.
Fællesstue eller ej, det er stadig hendes hjem og de hjælper jer...husk det.
Og sidder I og ser en film, der kan stoppes, så går der da ingen skår af jer, når I kan se den videre bagefter.
Vel er det da træls ikke at have sit eget, men I har jo selv valgt, og så må I også have smidigheden og respekten for de mennesker der hjælper jer i en klemt situation.
Ikke dermed sagt, at man skal finde sig i hvad som helst, men man må give det en meget lang snor, når nogen hjælper en.

Kærligst
Sussie
Anmeld