Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoarJ skriver: Ja, men kan man godt bare gør det efter så mange år? Jeg er ikke lige den der bare sådan tager tlf og ringer op...
Ja, men kan man godt bare gør det efter så mange år? Jeg er ikke lige den der bare sådan tager tlf og ringer op...
Det synes jeg sagtens du kan. Du skal bare forklare hende situationen, altså hvorfor du skal bruge den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LotteN skriver: Det synes jeg sagtens du kan. Du skal bare forklare hende situationen, altså hvorfor du skal bruge den
Ja der er ikke andet for...
Dinna88 skriver: Det kan jeg slet ikke se noget problem i Du kan da bare ringe op eller sende en mail.
Det kan jeg slet ikke se noget problem i Du kan da bare ringe op eller sende en mail.
Ja, hvis jeg havde hendes email...
Jeg har haft samme job og jeg ringede bare til dem og spurgte om de ville skrive en anbefaling Jeg fik ikke kommunen til at skrive under, jeg tog bare kopi af både ansættelses kontrakt og anbefaling
MetteDN skriver: Jeg har haft samme job og jeg ringede bare til dem og spurgte om de ville skrive en anbefaling Jeg fik ikke kommunen til at skrive under, jeg tog bare kopi af både ansættelses kontrakt og anbefaling
Anbefaling er det ikke nok?
MoarJ skriver: Anbefaling er det ikke nok?
Jo det plejer det at være Fra de andre jobs jeg har haft lagde jeg kun en anbefaling med og jeg kom da ind
MoarJ skriver: Ja, hvis jeg havde hendes email...
Hm, så må du fatte telefonen!
MetteDN skriver: Jo det plejer det at være Fra de andre jobs jeg har haft lagde jeg kun en anbefaling med og jeg kom da ind
Okey... Det lyder jo godt...
Dinna88 skriver: Hm, så må du fatte telefonen!
Jeps...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128