Kan jeg godt tillade mig det? Har brug for Jeres hjælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Mira0911

Jeg er vil så meget uddannelsesmæssigt!!  Nu er jeg nået frem til at jeg vil læse til pædagogisk Assistent når min barsel er slut - Håber jeg bliver optaget, der er vidst meget rift om pladserne.... 

Til spørgsmålet: 

Jeg har noget erfaring... Jeg har passet en udviklingshæmmet pige fra 2003 til 2006.... Skøn pige.. 

Jobbet var noget jeg fik igennem en pige jeg havde gået på skole med, og hun vidste at de manglede en til at passe denne pige... Lønnen fik jeg fra kommunen... 

For at jeg kan søge ind på den uddannelse, skal jeg have noget dokumation for at jeg har passet hende... 

Kan jeg tillade mig at kontakte denne piges mor, og høre om hun vil skrive et bilag/dokumation som jeg så kan håbe på kommunen vil stemple? (Det skal vel stemples af kommunen, når det skal sendes med i ansøgningen??) 

Hvilken måde vil være bedst at kontakte dem på? Pr. brev? pr. Tlf? 

Håber nogle derude kan hjælpe og give lidt råd med på vejen... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Dinna88

Det kan jeg slet ikke se noget problem i  Du kan da bare ringe op eller sende en mail.

Anmeld

25. april 2011

Nemesis

hvis du har fået løn fra kommunen, har du vel været ansat der og jeg ville derfor bede dem om en anbefaling/udtalelse.

:-) Sisse

Anmeld

25. april 2011

LotteN

Jeg ville tage tlf. og ringe til hende. Det er en meget naturlig ting, selvom det dog er en del år siden... men ville jeg gøre hvis jeg var dig

Anmeld

25. april 2011

henh01

Hej.

Kommunen kan give dig dokumentation når du har fået din løn derigennem.

Anmeld

25. april 2011

Mira0911

ladydan1 skriver:

hvis du har fået løn fra kommunen, har du vel været ansat der og jeg ville derfor bede dem om en anbefaling/udtalelse.

:-) Sisse

Problemet er, at den kommunen jeg boede i dengang, eksistere ikke mere, den er lagt sammen med en større kommune, og de har indrømmet overfor mig, alt hvad de havde på mig, er røget til højre... 

Anmeld

25. april 2011

Mira0911

henh01 skriver:

Hej.

Kommunen kan give dig dokumentation når du har fået din løn derigennem.

Ja, hvis de havde gemt alt på mig, så kunne de... tidligere på året ringede jeg til kommunen for at få nogle papirere på min tidligere uddannelse, det kunne de ikke give mig, da de ikke havde gemt noget at det, da de blev lagt sammen med den nye kommune... 

Anmeld

25. april 2011

mortilflere

Svare som mor til et handicappet barn............

Hvis en havde været god nok til at passe mit barn så længe ville jeg oxo gerne hjælp personen

Anmeld

25. april 2011

Mira0911

mortilflere skriver:

Svare som mor til et handicappet barn............

Hvis en havde været god nok til at passe mit barn så længe ville jeg oxo gerne hjælp personen

Tror også godt moderen vil hjælpe mig, de sagde flere gange at de var rigtig glade for mig, og jeg var den de havde haft i længst tid... 

Anmeld

25. april 2011

Mira0911

LotteN skriver:

Jeg ville tage tlf. og ringe til hende. Det er en meget naturlig ting, selvom det dog er en del år siden... men ville jeg gøre hvis jeg var dig

Ja, men kan man godt bare gør det efter så mange år?  Jeg er ikke lige den der bare sådan tager tlf og ringer op... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.