Min mand er overkontrolerende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

ja ... tror også det bliver det vi skal snakke om.. men jeg tror jeg er ved at nå min tålmodighed med det hele. penge skal jo ikke styrre livet..

takk for svar allesammen dejligt jeg lige kunne komme ud med mine frustrationer.. i er sku så søde  ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Mi

Må også istemme at i nok skal have en fælles budgetkonto hvor i hver overfører penge til hver måned. Så kan husleje, forsikringer, vand, varme el og lign blive betalt derfra, og alt andet du har brug for eller lyst til betaler du selv. Det er i hvert fald ikke rimeligt at du ikke selv kan bestille et telefonabbonement uden at han bliver fustreret, sygdom eller ej, så skal der jo også være mening med galskaben.

Håber i kan finde en løsning.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Må også istemme at i nok skal have en fælles budgetkonto hvor i hver overfører penge til hver måned. Så kan husleje, forsikringer, vand, varme el og lign blive betalt derfra, og alt andet du har brug for eller lyst til betaler du selv. Det er i hvert fald ikke rimeligt at du ikke selv kan bestille et telefonabbonement uden at han bliver fustreret, sygdom eller ej, så skal der jo også være mening med galskaben.

Håber i kan finde en løsning.

www.stjerneleg.dk

nemlig ja

tak for svar

Anmeld

26. april 2011

jydeinden

her i huset har vi også hver vores konto, og dét vil vi altid have, det er fint nok at man har ting man betaler sammen, ingen problem der, men ville få spat og det der er værre hvis jeg skulle have konto sammen med en anden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.