Scanningsbillederne fra terminsscanningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Ærligt så pas... Jeg tror, den ene sparkede mig hårdt i går, men er bange for, at tror det faktisk var det.. Men har mærket mange forskelle og sjove ting den sidste uge tid. Jeg har så også en fin delle, som damper følesen.

Det mest normale er mellem 17+0 og 19+0.

Uh, der er lang tid til for mig. Første gang mærkede jeg først noget efter uge 20, men det var pga foranliggende moderkage, så havde håbet, det ville ske lidt før denne gang. Må nok bare vente tålmodigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Uh, der er lang tid til for mig. Første gang mærkede jeg først noget efter uge 20, men det var pga foranliggende moderkage, så havde håbet, det ville ske lidt før denne gang. Må nok bare vente tålmodigt

Ak er du flere gangs fødende, så ved du hvad du skal mærke efter, så vil jeg sige alt efter NF...

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Ak er du flere gangs fødende, så ved du hvad du skal mærke efter, så vil jeg sige alt efter NF...

Ja, Men kunne være man mærkede det hurtigere, når der var 2.  

Anmeld

25. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Ja, Men kunne være man mærkede det hurtigere, når der var 2.  

Det gør du. Men med forliggende livmoder er 21. uge da vist også tidligt (efter hvad jeg ved). Gætter du mærker dem omkring uge 15-16.

Undskyld mig, men hvad er din cirka alder?  

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Det gør du. Men med forliggende livmoder er 21. uge da vist også tidligt (efter hvad jeg ved). Gætter du mærker dem omkring uge 15-16.

Undskyld mig, men hvad er din cirka alder?  

uden at røbe for meget jeg er 25 en måneds tid endnu

Anmeld

25. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

uden at røbe for meget jeg er 25 en måneds tid endnu

Okay, så det er ikke alderen der er grunden til tvillingerne, men hvad tror scannings personalet?

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Okay, så det er ikke alderen der er grunden til tvillingerne, men hvad tror scannings personalet?

Blev scannet ved en gynækolog, som min læge har et samarbejde med, så ved ikke, hvor meget specialviden om tvillingegraviditet hun har. Men hun spurgte da 2 gange, om jeg nu var helt sikker på, der ikke var tvillinger i familien, og det er der ikke. Så ved ikke, hvad grunden kan være. Ligger slet ikke indenfor kategorien for dem med tendens dertil. Så hun syntes det var flot med sådan et par økologiske tvillinger,som hun kaldte dem. Det er nok bare et af naturens luner

Anmeld

25. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Blev scannet ved en gynækolog, som min læge har et samarbejde med, så ved ikke, hvor meget specialviden om tvillingegraviditet hun har. Men hun spurgte da 2 gange, om jeg nu var helt sikker på, der ikke var tvillinger i familien, og det er der ikke. Så ved ikke, hvad grunden kan være. Ligger slet ikke indenfor kategorien for dem med tendens dertil. Så hun syntes det var flot med sådan et par økologiske tvillinger,som hun kaldte dem. Det er nok bare et af naturens luner

Nårh okay. Måske der har været, men den ene bare er gået til tidligt i graviditeten...

Glæder mig til at høre om, hvorfor der er to, hvis de altså finder ud af det.

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Nårh okay. Måske der har været, men den ene bare er gået til tidligt i graviditeten...

Glæder mig til at høre om, hvorfor der er to, hvis de altså finder ud af det.

Jamen alt hvad jeg får at vide kommer herind

Det er så spændende at jeg MÅ dele det med nogen

Anmeld

25. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Jamen alt hvad jeg får at vide kommer herind

Det er så spændende at jeg MÅ dele det med nogen

Det er jo det, hehe. Men jeg glæder mig, skriv gerne lige en besked når du offenliggøre dig selv, hvis jeg nu ikke opdager det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.