Scanningsbillederne fra terminsscanningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.277 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Anonym trådstarter

Fra mig, der var til terminsscanning i tirsdags.

Ville lige vise billederne derfra. Af hvad jeg kan læse, har jeg indtil videre termin både 5. og 6. december. Men mon ikke, de kommer samme dag alligevel Skal scannes igen på fredag for at blive lidt sikrere på termin og for at se om der stadig er hjerteblink ved dem begge.  håber jeg.

Billede 1. 2 små klatter med blink

Billede 2. klat 1 med lyd

Billede3. klat 2 med lyd

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Maalene

Neeej tvillinger

Hvor er det fantastisk - kæmpe stort tillykke

Vidste I der var 2? (Er måske gået glip af nogle af dine tidligere tråde, hvis det er )

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Neeej tvillinger

Hvor er det fantastisk - kæmpe stort tillykke

Vidste I der var 2? (Er måske gået glip af nogle af dine tidligere tråde, hvis det er )

https://www.baby.dk/debat/103802pi1/graviditet/update-paa-terminsscanning.aspx

Anmeld

25. april 2011

Maalene

Anonym skriver:

https://www.baby.dk/debat/103802pi1/graviditet/update-paa-terminsscanning.aspx

Eeej, hvor skønt altså

Så får I liv og glade dage derhjemme om 7 måneders tid

Ej, STORT tillykke - glæder mig til at "se" hvem du er og til at følge dig og de 2 små guldklumper i maven 

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Eeej, hvor skønt altså

Så får I liv og glade dage derhjemme om 7 måneders tid

Ej, STORT tillykke - glæder mig til at "se" hvem du er og til at følge dig og de 2 små guldklumper i maven 

Tak 

Anmeld

25. april 2011

Kofoed.

Tillykke, det ligner godt nok meget det billed jeg har fra min tryghedsscanning Der var jeg 7+5.

Var det dig der spurgte til, hvordan sådan en tidlig scanning blev fortaget? (tror det er små 2 uger siden)

Glæder mig til, at høre mere. Spørg endelig, hvis det er tveæggende (som jeg tror, synes det ligner meget min scanning) så kender jeg rimelig godt til graviditets forløbet.

Bonus info, er det tveæggende, så er abort risikoen mindre

Hilsen Betina 19+1 med tveæggende tøser

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Tillykke, det ligner godt nok meget det billed jeg har fra min tryghedsscanning Der var jeg 7+5.

Var det dig der spurgte til, hvordan sådan en tidlig scanning blev fortaget? (tror det er små 2 uger siden)

Glæder mig til, at høre mere. Spørg endelig, hvis det er tveæggende (som jeg tror, synes det ligner meget min scanning) så kender jeg rimelig godt til graviditets forløbet.

Bonus info, er det tveæggende, så er abort risikoen mindre

Hilsen Betina 19+1 med tveæggende tøser

Ja, det var mig, og de er tveæggede Den største frygt er også, at der ikke er  hos enten den ene eller dem begge, men prøver ikke at tænke for meget over det, da jeg ikke kan gøre noget anderledes alligevel. Og indtil videre har jeg ikke haft nogle faresignaler, så ser lyst på det. Jeg ville dog aller helst vågne op i morgen og at der var gået 7 måneder     

Anmeld

25. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Ja, det var mig, og de er tveæggede Den største frygt er også, at der ikke er  hos enten den ene eller dem begge, men prøver ikke at tænke for meget over det, da jeg ikke kan gøre noget anderledes alligevel. Og indtil videre har jeg ikke haft nogle faresignaler, så ser lyst på det. Jeg ville dog aller helst vågne op i morgen og at der var gået 7 måneder    

Uhh ja, alle de følser kender jeg, hehe. specielt lige op til MD, for man ved ikke om det faktisk er dem man mærker eller man er sulten eller lign. Men så efter MD ser man dem hver 4. uge, det hjælper lidt på det, håber jeg.

Men husk på, at da de er tveæggende har de en meget bedre mulighed for, at klare sig godt og udvirkel sig rigtig i forhold til enæggende (der er en grund til, de skal til scanning hver 2. uge).

Ihhh du skulle afsted igen på fredag eller?

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Uhh ja, alle de følser kender jeg, hehe. specielt lige op til MD, for man ved ikke om det faktisk er dem man mærker eller man er sulten eller lign. Men så efter MD ser man dem hver 4. uge, det hjælper lidt på det, håber jeg.

Men husk på, at da de er tveæggende har de en meget bedre mulighed for, at klare sig godt og udvirkel sig rigtig i forhold til enæggende (der er en grund til, de skal til scanning hver 2. uge).

Ihhh du skulle afsted igen på fredag eller?

Ja, er både spændt og nervøs Hvornår begyndte du at mærke spark?

Anmeld

25. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Ja, er både spændt og nervøs Hvornår begyndte du at mærke spark?

Ærligt så pas... Jeg tror, den ene sparkede mig hårdt i går, men er bange for, at tror det faktisk var det.. Men har mærket mange forskelle og sjove ting den sidste uge tid. Jeg har så også en fin delle, som damper følesen.

Det mest normale er mellem 17+0 og 19+0.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.