Undskyld piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

Kruse90

Du skal slet ikke undskylde søde.
Jeg forstår godt at du intet kan overskue.
Du får en kæmpe krammer

Jeg glæder mig rigtig meget til at møde dig den 21

Du ved hvor jeg er, hvis du har brug for mig.

Og angående at snakke med nogle om det, vil jeg anbefale dig at fortælle noget familie det, det letter rigtig meget.
Begge vores forældre ved det, mine bedste forældre og jans søskende.
Og nogle venner. Det er rigtig rart at kunne snakke om det med de nærmeste.

Men ellers prøv at tal med lægerne i Brædstrup, de har nok et forslag til hvem du skal/kan snakke med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Miss BananaHammock

Kruse90 skriver:

Du skal slet ikke undskylde søde.
Jeg forstår godt at du intet kan overskue.
Du får en kæmpe krammer

Jeg glæder mig rigtig meget til at møde dig den 21

Du ved hvor jeg er, hvis du har brug for mig.

Og angående at snakke med nogle om det, vil jeg anbefale dig at fortælle noget familie det, det letter rigtig meget.
Begge vores forældre ved det, mine bedste forældre og jans søskende.
Og nogle venner. Det er rigtig rart at kunne snakke om det med de nærmeste.

Men ellers prøv at tal med lægerne i Brædstrup, de har nok et forslag til hvem du skal/kan snakke med.

Tak og i lige måde... må lige lokke min søster til at vi skal ses om formiddagen 

De fleste i vores omgangskreds ved det. Både vores forældre og venner. Har også fortalt det til min chef, da jeg jo har haft brug for fridage og sygedage. Det hjælper også at snakke med dem, men de forstår det ikke altid rigtig . Også spørger de jo heeeele tiden. Nå hvad så.. hvordan går det? også skal man svare og det er jo de samme svar der skal gives alle. Og var det positivt svar ville det være let... men når det er negativt, så trækker det tænder ud.

Anmeld

25. april 2011

AnneH

Miss BananaHammock skriver:

Tak og i lige måde... må lige lokke min søster til at vi skal ses om formiddagen 

De fleste i vores omgangskreds ved det. Både vores forældre og venner. Har også fortalt det til min chef, da jeg jo har haft brug for fridage og sygedage. Det hjælper også at snakke med dem, men de forstår det ikke altid rigtig . Også spørger de jo heeeele tiden. Nå hvad så.. hvordan går det? også skal man svare og det er jo de samme svar der skal gives alle. Og var det positivt svar ville det være let... men når det er negativt, så trækker det tænder ud.

Sådan har vi også haft det og har derfor denne gang valgt at ikke fortælle familien at vi har et forsøg i gang lige nu og har meldt ud til dem at vi nok skal sige til når vi har nogen gode nyheder.

For jeg orker heller ikke at skulle melde ud til alle at det evt heller er lykkes denne gang.

Har du fået en §56 aftale så?? Når nu din chef ved det?

Anmeld

25. april 2011

Miss BananaHammock

AnneH skriver:

Sådan har vi også haft det og har derfor denne gang valgt at ikke fortælle familien at vi har et forsøg i gang lige nu og har meldt ud til dem at vi nok skal sige til når vi har nogen gode nyheder.

For jeg orker heller ikke at skulle melde ud til alle at det evt heller er lykkes denne gang.

Har du fået en §56 aftale så?? Når nu din chef ved det?

En § hvad?

Anmeld

25. april 2011

AnneH

En § hvad?

en paragraf 56 aftale.

Den får man hos kommunen, så din arbejdsgiver får dækket dit fraværd i forbindelsen med behandlingen.

Anmeld

25. april 2011

Miss BananaHammock

AnneH skriver:

en paragraf 56 aftale.

Den får man hos kommunen, så din arbejdsgiver får dækket dit fraværd i forbindelsen med behandlingen.

hmm.... den kendte jeg ikke. gælder det også når man arbejder i det private?

Anmeld

25. april 2011

AnneH

hmm.... den kendte jeg ikke. gælder det også når man arbejder i det private?

Det er jeg helt sikker på.

Anmeld

25. april 2011

Miss BananaHammock

AnneH skriver:

Det er jeg helt sikker på.

Det skal jeg da lige ha tjekket op på! 

Anmeld

25. april 2011

AnneH

Det skal jeg da lige ha tjekket op på! 

Hos mig var det arbejdspladen der søgte den på mine vejne.

Anmeld

25. april 2011

Miss BananaHammock

AnneH skriver:

Hos mig var det arbejdspladen der søgte den på mine vejne.

Oki. Min arbejdsgiver ved vist slet ikke at det findes 

Men det er da godt nok lidt øv at skulle ind under langvarig sygdom og handicap kategorien  (kan jeg se den paragraf handler om)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.