Undskyld piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Miss BananaHammock

Jeg vil bare lige sige undskyld fordi jeg på ingen måde lige pt. er der for nogen af jer andre, som I har været der for mig. Jeg kan overhovedet ingenting overskue og tuder flere gange om dagen. Denne sidste negative oplevelse har været for meget for mig, så jeg har det bare rigtig rigtig skidt. Jeg overvejer lidt om jeg måske skal snakke med nogen om det, men ved I om man kan få hjælp til evt. psykolog eller om der er terapi grupper?

Jeg ved godt at jeg "kun" er i gang med IUI og "kun" har prøvet 2 gange, men det er bare så meget hårdere end jeg på nogen måde havde forestillet mig.

Men jeg vil egentlig også bare lige sige at jeg er her stadig og jeg tænker på jer allesammen!! Også selvom jeg måske ikke er så meget tilstede!! Jeg håber på snart at være tilbage - fit for fight! Eller ihvertfald klar med tanker og kram.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Miss BananaHammock skriver:

Jeg vil bare lige sige undskyld fordi jeg på ingen måde lige pt. er der for nogen af jer andre, som I har været der for mig. Jeg kan overhovedet ingenting overskue og tuder flere gange om dagen. Denne sidste negative oplevelse har været for meget for mig, så jeg har det bare rigtig rigtig skidt. Jeg overvejer lidt om jeg måske skal snakke med nogen om det, men ved I om man kan få hjælp til evt. psykolog eller om der er terapi grupper?

Jeg ved godt at jeg "kun" er i gang med IUI og "kun" har prøvet 2 gange, men det er bare så meget hårdere end jeg på nogen måde havde forestillet mig.

Men jeg vil egentlig også bare lige sige at jeg er her stadig og jeg tænker på jer allesammen!! Også selvom jeg måske ikke er så meget tilstede!! Jeg håber på snart at være tilbage - fit for fight! Eller ihvertfald klar med tanker og kram.

KUN er IKKE et begreb i behandlings verdenen!

Vi reagerer alle forskelligt og kan klare forskelligt.

De varmeste krammer herfra 

Jeg ved man kan gå i terapi forskellige steder. Måske kan din klinik evt. fortælle dig hvem du kan tale med?

Anmeld

25. april 2011

nielsen80

Ville lige give dig et kæmpe kram. Vi går alle igennem de perioder, og du skal på ingen måde undskylde. Faktisk tror jeg også jeg var på mit aller laveste, da mit andet insemineringsforsøg mislykkes - fordi man på det tidspunkt bliver mere og mere klar over hvor svært det kan risikere at blive.

Jeg ved, at de i landsforeningen for ufrivillige barnløse kan hjælpe dig med at finde nogle at tale med det om. Synes bestémt det er en god mulighed, og rigtig stærkt af dig, at du tager hånd om det.

Ville ønske jeg kunne hjælpe dig, men ved jo alt for godt at det som virkelig hjælper er en graviditet, og mesteret jeg det, så var jeg jo ikke medlem af vores gruppe.

Anmeld

25. april 2011

AnneH

Tror mange på et tidspunkt, ikke har overskud til så meget og derfor så er mindre aktiv her på siden.

Du behøver ikke at undskylde, det er jo desværre en del af det at være i behandling.

Håber du snart er ovenpå igen

Anmeld

25. april 2011

Putomanen

Jeg har ikke rigtig nogen gode råd til dig, men jeg ville lige give dig en masse

Jeg håber, at det vil hjælpe at få snakket ud med nogen om det. Og så er det jo abre at bruge os herinde så meget som muligt

Anmeld

25. april 2011

baby84

Det er da bare helt okay..tror det svinger for alle hvor stórt overskuddet er og i nogle perioder er det bare så hårdt, at man ikke engang kan holde baby.dk ud.(så er den slem for andre gange er det jo det eneste sociale forum man kan magte).

For mig er det også en overraskelse hvor hårdt det er at være i behandling og hvor meget energi det tager fra andre ting i livet. Man må vist prøve at rumme, at man ikke er noget supermenneske i den periode og erkende at der er en rigtig god grund til at man reagerer voldsomt. Det at være barnløs griber så meget ind i ens selvopfattelse, ens fremtidsdrømme, ens parforhold og ikke mindst ens forhold til andre menneskerder ikke er barnløse.

Der bestemt ikke noget der hedder "kun" for alle i behanlding skal sgu kæmpe med fygten for fremtiden og med den konstante sorg det er ikke at kunne få det barn man drømmer om med sin mand. Det er som at få at vide man har en kronisk sygdom og det er sgu hårdt, selvom man i første omgang tænker "jeg skal da bare lige have et par behandlinger".

Synes det er en rigtig god ide at opsøge en psykolog og tage sig selv seriøst når du kan mærke det bliver for svært.

Du skal i hver fald have et kæmpe kram og håber vi ses den 21. Det tror jeg kunne være godt for os alle.

Anmeld

25. april 2011

AnneH

baby84 skriver:

Det er da bare helt okay..tror det svinger for alle hvor stórt overskuddet er og i nogle perioder er det bare så hårdt, at man ikke engang kan holde baby.dk ud.(så er den slem for andre gange er det jo det eneste sociale forum man kan magte).

For mig er det også en overraskelse hvor hårdt det er at være i behandling og hvor meget energi det tager fra andre ting i livet. Man må vist prøve at rumme, at man ikke er noget supermenneske i den periode og erkende at der er en rigtig god grund til at man reagerer voldsomt. Det at være barnløs griber så meget ind i ens selvopfattelse, ens fremtidsdrømme, ens parforhold og ikke mindst ens forhold til andre menneskerder ikke er barnløse.

Der bestemt ikke noget der hedder "kun" for alle i behanlding skal sgu kæmpe med fygten for fremtiden og med den konstante sorg det er ikke at kunne få det barn man drømmer om med sin mand. Det er som at få at vide man har en kronisk sygdom og det er sgu hårdt, selvom man i første omgang tænker "jeg skal da bare lige have et par behandlinger".

Synes det er en rigtig god ide at opsøge en psykolog og tage sig selv seriøst når du kan mærke det bliver for svært.

Du skal i hver fald have et kæmpe kram og håber vi ses den 21. Det tror jeg kunne være godt for os alle.

enig

Anmeld

25. april 2011

Miss BananaHammock

Tarrrk piger! I er for skønne! Selvom jeg sidder med tåre i øjnene så varmer det inderst inde og jeg er virkelig taknemmelig for at man kan finde støtte på denne måde! Det betyder SÅ meget for mig!!! 

Anmeld

25. april 2011

JulieAlex89

Har desværre ikke nogen gode råd, men vil ikke gå uden at give dig et  

Anmeld

25. april 2011

SD

Åh søde du....

Jeg kender SÅ godt følelsen.

Jeg har også "kun" været igennem IUI so far.... Men for shit altså, hvor synes jeg også bare det var hårdt. Havde absolut INTET overskud. Havde det fysisk dårligt og kunne sove 24/7.

Du må endelig ikke undskylde. Du skal passe på dig selv, og sørge for at komme igennem det her, med dig selv intakt!

Jeg ved desværre ikke om man kan få gratis psykolog hjælp ift fertilitetsbehandling. Men prøv og snak med egen læge om det.

Ved mig blev det en sygemelding i de 4 måneder min IUI behandling stod på. Det var simpelthen nødvendigt for at jeg kunne være der for min søn.

Kæmpe kram til dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.