Min venindes hygiejne - eller mangel på samme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

afrobabies

Anonym skriver:

Jo, men når hun har været der, er der jo blevet ryddet op og gjort rent, og en sundhedsplejerske ser jo heller alt det der foregår i hverdagen..!  Jeg vil heller ikke melde hende til kommunen, jeg vil meget hellere snakke med hende om det... Finde nogle links på nettet eller lignende, så hun kan se hvor farlig dårlig hygiejne kan være..! Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal fremlægge min bekymring...

Udfra hvad du siger med at hun ikke rigtig kan tage det alvorligt, mht. at børnene da ikke er blevet syge endnu, så ved jeg ikke om det er så effektivt selv at prøve at hjælpe hende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Aves.

victoria2008 skriver:

Nej, men jeg ville sgu da ikke aflevere mit barn i et hjem hvor de direkte kan blive syge....

Jamen, det er da muligt men hvad vil du gøre..hvis du mener det er så grelt så må man da kontakte myndighederne...

Anmeld

25. april 2011

Maise86

Eva. skriver:

Netop hendes søns fars hjem..sønnes fars og ikke hendes hjem...det er hans valg at leve som han gør, det vedkommer ikke hende...hvis vi taler om omsorgssvigt eller andre faresignaler som omhandler den måde barnet bliver passet på, så må man jo gå til kommunen..

Tak for svar :-)

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Jeg synes virkelig ikke det vedkommer dig og mener du skal lade være med at blande dig.

Det har jeg også tænkt i lang tid - at det ikke vedkommer mig, og jeg skal blande mig udenom. Men det var også nemmere i de år hvor min søn stort set ikke var hos dem fordi han ikke ville derhen.

Men jeg tænker også, at vi jo har kendt hinanden siden folkeskolen (vi er i 30'erne nu), og vi har altid kunne sige alt til hinanden. Vi er jo veninder og ønsker hinanden det bedste, og giver dermed også hinanden råd osv. Sådan som veninder gør. Hun blander sig også i mit, hvis hun synes der er noget at "blande" sig i

Da min kæreste sagde, at han synes det er så slemt, at han kunne finde på at melde det til kommunen, kom jeg til at tænke på, at andre måske også kunne finde på det. Og så vil jeg da hellere hjælpe hende med råd og andet, end at se hende blive meldt!

Anmeld

25. april 2011

lukasmor

victoria2008 skriver:

Jeg kan ikke helt se hvorfor hun ikke skal blande sig, hun har et barn med eksen som jo så er i den lejlighed. Jeg ville da bekymre mig om at mit barn skal være i sådan et miljø!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

25. april 2011

.....

victoria2008 skriver:

Jeg kan ikke helt se hvorfor hun ikke skal blande sig, hun har et barn med eksen som jo så er i den lejlighed. Jeg ville da bekymre mig om at mit barn skal være i sådan et miljø!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

25. april 2011

afrobabies

Lukasmor skriver:

Dejligt med noget opbakning

Anmeld

25. april 2011

afrobabies

Mut skriver:

Dejligt med noget opbakning

Anmeld

25. april 2011

CamillaSoefelt

Eva. skriver:

Det vedkommer vel ikek andre hvordan man lever....

Når det direkte er sundhedsskadeligt( hvilket det lyder til ) og ens søn skal bo deri og spise der, så synes jeg da ved Gud man skal blande sig! Ikke at det behøver være på en ond måde, men som TS skriver så tale om det og vise hvor farligt det kan være..

Anmeld

25. april 2011

Shibby

Sig det til dem som det er. Hvad angår det at sige nej til boller middagsinvitation eller lign så sig det som det er. Der er klamt hos jer. Nej tak. Jeg vil ikke have en bolle med bakerier fra din søns numse,tissemand eller lign. Vil ikke spise middag hos jer pga jeres hjem er ulækkert eller lign ? Det ville jeg have gjort.. Håber du finder ud af hvad du vil stille op i den her situation..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.