Neglelak :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

Troldemommi

SussieThyssen skriver:

Hehe hvor hyggeligt..ja selvfølgelig kan han da det...mænd er faktisk gode til den slags små ting, langt bedre end vi selv går og tror.
Her i huset er det manden min, der passer mit hår. Han både farver det (hvis jeg en sjælden gang får lidt toner i det) og klipper det, så jeg har ikke besøgt en frisør i de godt 12 år vi har været sammen LOL
Han vil nemlig ikke have at andre rører det, for han er så bange for, at der skal ske mit hår noget  
Det er også ham der fx laver fransk fletning på mig og sådan noget.
Det er så sjovt når sådan en stor maskulin fyr alligevel har så fin og blød en side.

Kærligst
Sussie

okay jeg tør altså ikke få jeppe til at klippe mit hår, men syntes det er fedt du tør det :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

SussieThyssen

Monica P skriver:

okay jeg tør altså ikke få jeppe til at klippe mit hår, men syntes det er fedt du tør det :-)

Du vil blive overrasket over hvor gode frisører mænd er.
Nå nu handler det jo heller ikke om modefrisurer mht mit hår..det er jo langt og skal kun klippes i spidserne engang imellem, så det er jo let nok

Anmeld

25. april 2011

Dinna88

Monica P skriver:

Jeg var også lidt nervøs for hvor meget af lakken der kom på huden og ikke neglene :-) han sad med tungen ud af munden for at koncentrere sig :-)

haha Det er da virkelig sødt af ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.