Neglelak :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Troldemommi

lige en lille sjov oplevelse :-)

Her til morgen stod jeg lidt og overvejede at tage neglelak på fødderne men jeg er desværre allerede lidt hæmmet af mavens fylde så det ville være lidt svært for mig at dukke mig fremover for at tage det på.

Hvad sker der så ? hahaha jeppe = kæresten kommer forbi og spørger om det ikke er noget han kan klare, jo det måtte han da gerne prøve så nu har jeg fin blå lak på fusserne og det er ligeså pænt som jeg selv kunne gøre det.

Man må jo lære at tage imod den hjælp man har til rådighed når man nu ikke kan selv :-)

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

otlitrom

Hvor fint han gidder hjælpe. Jeg tror bjørnen vil glo lidt, hvis jeg spørger om han gidder. Jeg tror jeg vil forsøge mig i eftermiddag med at få sommerklare fødder. Det må hellere gøres nu, inden det bliver helt besværligt. Har termin til sankt hans, og synes ærlig talt der begynder at være kilometer-langt ned til min fødder

Anmeld

25. april 2011

Troldemommi

kitty skriver:

Hvor fint han gidder hjælpe. Jeg tror bjørnen vil glo lidt, hvis jeg spørger om han gidder. Jeg tror jeg vil forsøge mig i eftermiddag med at få sommerklare fødder. Det må hellere gøres nu, inden det bliver helt besværligt. Har termin til sankt hans, og synes ærlig talt der begynder at være kilometer-langt ned til min fødder

:-)

Anmeld

25. april 2011

Lisbeth1985

Monica P skriver:

Her til morgen stod jeg lidt og overvejede at tage neglelak på fødderne men jeg er desværre allerede lidt hæmmet af mavens fylde så det ville være lidt svært for mig at dukke mig fremover for at tage det på.

Hvad sker der så ? hahaha jeppe = kæresten kommer forbi og spørger om det ikke er noget han kan klare, jo det måtte han da gerne prøve så nu har jeg fin blå lak på fusserne og det er ligeså pænt som jeg selv kunne gøre det.

Man må jo lære at tage imod den hjælp man har til rådighed når man nu ikke kan selv :-)

Monica

Hvor lyder det bare som om, at du har en skøn kæreste

Anmeld

25. april 2011

Dinna88

Haha, hvor er det bare godt Sikke en sød mand!
Jeg tror, at min kæreste ville give det et forsøg - hvis jeg spurgte. Men at tilbyde det - deeeeeeeeeeeet tror jeg ikke. Og så tror jeg, ærligt talt, heller ikke at det ville blive så pænt. Drengen har ingen tålmodighed til sådan noget 

Anmeld

25. april 2011

Troldemommi

Lisbeth1985 skriver:

Hvor lyder det bare som om, at du har en skøn kæreste

Han er også den bedste kæreste jeg kunne ønske mig :-)

Anmeld

25. april 2011

Troldemommi

Dinna88 skriver:

Haha, hvor er det bare godt Sikke en sød mand!
Jeg tror, at min kæreste ville give det et forsøg - hvis jeg spurgte. Men at tilbyde det - deeeeeeeeeeeet tror jeg ikke. Og så tror jeg, ærligt talt, heller ikke at det ville blive så pænt. Drengen har ingen tålmodighed til sådan noget 

Jeg var også lidt nervøs for hvor meget af lakken der kom på huden og ikke neglene :-) han sad med tungen ud af munden for at koncentrere sig :-)

Anmeld

25. april 2011

Sitrani

ej hvor er det sødt!!! Det kan vi li'.... haha  Jeg kan stadig liiiige nå mine fødder, men maven er godt sammenklemt, så det er ikke behageligt... Men har da fået lagt neglelak på selv.. uden hjælp... hehe  Men tror det er sidste gang inden termin... Men så må jeg da lige spørge kæresten til råds!!! Haha, det mindste de kan gøre er da at putte neglelak på vores små fusser, som synes kilometer langt væk!!

Hilsen Sille, 30+2

Anmeld

25. april 2011

SussieThyssen

Monica P skriver:

Monica

Hehe hvor hyggeligt..ja selvfølgelig kan han da det...mænd er faktisk gode til den slags små ting, langt bedre end vi selv går og tror.
Her i huset er det manden min, der passer mit hår. Han både farver det (hvis jeg en sjælden gang får lidt toner i det) og klipper det, så jeg har ikke besøgt en frisør i de godt 12 år vi har været sammen LOL
Han vil nemlig ikke have at andre rører det, for han er så bange for, at der skal ske mit hår noget  
Det er også ham der fx laver fransk fletning på mig og sådan noget.
Det er så sjovt når sådan en stor maskulin fyr alligevel har så fin og blød en side.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. april 2011

Troldemommi

STN skriver:

ej hvor er det sødt!!! Det kan vi li'.... haha  Jeg kan stadig liiiige nå mine fødder, men maven er godt sammenklemt, så det er ikke behageligt... Men har da fået lagt neglelak på selv.. uden hjælp... hehe  Men tror det er sidste gang inden termin... Men så må jeg da lige spørge kæresten til råds!!! Haha, det mindste de kan gøre er da at putte neglelak på vores små fusser, som synes kilometer langt væk!!

Hilsen Sille, 30+2

:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.