Har jeg en spontan abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

december-babyen

Mileva skriver:

Opper lige for dig Kunne være der er flere skønne kvinder derude med input

Tak søde

Er kanon nervøs for svaret fredag men har ikke blødt siden igår morges og det var egentlig kun ganske lidt som kom ud..ingen mørke klumper og intet menses ligende blod.

Har stadig ondt men synes det minder meget om de smerter jeg havde fra starten af...

Hvis det var en SA bløder man så altid meget eller kan det godt være ligesom ved mig, ganske lidt og over et kort tidsrum???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Worldwide

december-babyen skriver:

Tak søde

Er kanon nervøs for svaret fredag men har ikke blødt siden igår morges og det var egentlig kun ganske lidt som kom ud..ingen mørke klumper og intet menses ligende blod.

Har stadig ondt men synes det minder meget om de smerter jeg havde fra starten af...

Hvis det var en SA bløder man så altid meget eller kan det godt være ligesom ved mig, ganske lidt og over et kort tidsrum???

Forstår jeg godt! Har i begge fået fri så?

Hm, ved ikke om man kan bløde kort, som du gjorde også det kan komme efter et stykke tid resten  Altså, nogen ryger jo ind til udskrabning, så det kan man vel godt? Eller, pas... :s

MEN! Spiren er derinde, det SKAL den være!

Og der er jo mange der har de mens mserter du har snakket om det første laaaaaaaaaaaaange stykke tid af graviditeten, men snup en panodil og en varmepude og smid dig på sofaen og hunds rundt med brormand

Anmeld

26. april 2011

december-babyen

Ja sofaen er ihvertfald meget brugt hehe for er bare såååå træt hele tiden  Er faktisk også begyndt at få kvalme

Synes godt nok det er tidligt min krop reagerer så håber virkelig ikke det er uden grund. Den lille skal bare være derinde stadigvæk

Anmeld

26. april 2011

december-babyen

Hov glemte lige at skrive at jeg faktiks er blevet sygemeldt resten af ugen ud da min læge mente det er det bedste når vi nu ikke ved hvilken vej det går med mig.

Thomas er midt i eksamens perioden så han er tidligt hjemme fra skole til at passe på mig

Anmeld

26. april 2011

Worldwide

december-babyen skriver:

Ja sofaen er ihvertfald meget brugt hehe for er bare såååå træt hele tiden  Er faktisk også begyndt at få kvalme

Synes godt nok det er tidligt min krop reagerer så håber virkelig ikke det er uden grund. Den lille skal bare være derinde stadigvæk

for tallene ser gode ud!

Lad os håbe du ikke skal gå med det hele forløbet igennem :s Kan du huske hvordan det var da du ventede Hussein?

Anmeld

26. april 2011

Worldwide

december-babyen skriver:

Hov glemte lige at skrive at jeg faktiks er blevet sygemeldt resten af ugen ud da min læge mente det er det bedste når vi nu ikke ved hvilken vej det går med mig.

Thomas er midt i eksamens perioden så han er tidligt hjemme fra skole til at passe på mig

Skønt! Ellers har vi en ekstra sofa ledig Hvornår er det han skal op?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.