Min kæreste og jeg fandt ud af i mandags at vi venter barn, drømmebarnet
Er ca 5 uger henne og vi har været meget meget lykkelige.
Jeg var så på arbejde igår men havde ondt i underlivet hele arbejdsdagen igennem og klagede til mine kolleger men blev alligevel på arbejdet.
Da jeg så kom hjem om eftermiddagen og skulle tisse opdagede jeg blod og begyndte seriøst at stortude og blive fuldstændig ude af den.
Jeg ringede til vagtlægen som sagde jeg måtte afvente og se da jeg ikke er længere henne. Enten er det bare en alm blødning eller er jeg ved at få en spontan abort.
Jeg hvilede 5 timer på sofaen imens tankerne kørte i hovedt på mig men sent om aftnene begyndte jeg at få kraftige kramper i underlivet og ringede igen til lægevagten som denne gang sendte mig til en scanning og undersøgelse på afsnit D på OUH.
Min kæreste og jeg kørte derud og her blev jeg undersøgt af en læge som kunne fortælle at han kunne se spiren som lå hvor den skal men for tidligt til at se hjerteblink. Han fortalte også at eftersom min blødning næsten var stoppet igen at det kunne være helt normalt og det samme med smerterne. Han fortalte dog også at det kan være en spontan abort men at så vil blødningen nok tage til i løbet af dagene.
Jeg skal derud igen idag og have taget en blodprøve, det samme på torsdag så de kan sammenligne tallene og får så svar på fredag.
Mit spørgsmål lyder så på nu: er der andre herinde som har prøvet at bløde samt have kraftige smerter for en kort periode uden at det har været en SA??
Idag har jeg stadig en mild smerte i underlivet, de såkaldt ligament smerter, ikke ligesom igår og bløder slet ikke mere men er stadig virkelig nervøs og bange.
Er forøvrigt helt ny herinde, mit første indlæg, lidt øv taget omstændighederne i betragtning men håber nogen kan bidrage med positiv feedback.
Anmeld