Anonym skriver:
Ja det er sgu hvad jeg er. og desværre ikke af glæde.
Har lige fået at vide at jeg skal være moster igen. Denne gang er det min anden søster som venter sig.
Det er f.... så skide hårdt at de nu også skal have en lille en. Især når nu vi startede PB først og det så er så skide nemt for de to andre.
Det er selvfølgelig dejligt for dem og jeg er også glad på deres vejne, men hold nu op hvor er det pisse svært og det er virkeligt ubehageligt at have det sådan her.
Jeg ved det går over, når jeg har fået lov til at sunde mig lidt og glæder mig da også til en lille ny mere i familien, men gud hvor det hårdt lige nu.

åh kender det så godt..man har slet ikke over erskud til at glæde sig på andres vejen når ens verden ikke består af meget andet end savnet på netop det alle andre synes at få så let.
Sidst jeg havde det sådan som du beskriver blev jeg også bare så ked af, at jeg nu for alvor var kommet dertil hvor jeg ikke længere kunne glæde mig på andres vejne. Det var hårdt at erkende, at det nu stak så dybt, at jeg kunne bryde ud i gråd over andres lykke. Men som min kæreste sagde så er det jo ikke dem det handler om, men det vi selv mangler og sørger over at ikke kunne få.
Jeg ved det nok skal lykkes for os alle..vejen er bare længere for os..
Anmeld