Helt græde færdig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.426 visninger
18 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. april 2011

Anonym trådstarter

Ja det er sgu hvad jeg er. og desværre ikke af glæde.

Har lige fået at vide at jeg skal være moster igen. Denne gang er det min anden søster som venter sig.  

Det er f.... så skide hårdt at de nu også skal have en lille en. Især når nu vi startede PB først og det så er så skide nemt for de to andre.

Det er selvfølgelig dejligt for dem og jeg er også glad på deres vejne, men hold nu op hvor er det pisse svært og det er virkeligt ubehageligt at have det sådan her.

Jeg ved det går over, når jeg har fået lov til at sunde mig lidt og glæder mig da også til en lille ny mere i familien, men gud hvor det hårdt lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg kan sagtens forstå, at det gør ondt, stor krammer herfra.

Anmeld

25. april 2011

twinboys

Anonym skriver:

Har lige fået at vide at jeg skal være moster igen. Denne gang er det min anden søster som venter sig.  

Det er f.... så skide hårdt at de nu også skal have en lille en. Især når nu vi startede PB først og det så er så skide nemt for de to andre.

Det er selvfølgelig dejligt for dem og jeg er også glad på deres vejne, men hold nu op hvor er det pisse svært og det er virkeligt ubehageligt at have det sådan her.

Jeg ved det går over, når jeg har fået lov til at sunde mig lidt og glæder mig da også til en lille ny mere i familien, men gud hvor det hårdt lige nu.

Den følelse er ikke rar...

Men puster nu en masse babystøv i din retning...

Tag bare det hele skal ikke bruge mere selv

Majbritt

Anmeld

25. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jeg ved præcis hvordan du har det, og det er bestemt ikke rart!!

Giv dig selv lov til at blive misundelig og ked af det, for det er en hel naturlig del af processen.

Jeg håber inderligt at det snart er JERES tur. Ingen mennesker burde gå igennem det forfærdelige det er, at være barnløs.

Anmeld

25. april 2011

Putomanen

Øv, det er bare så hårdt når man føler, at man bliver overhælet indenom! Og selvom man er glad på deres vegne, gør det stadig ondt.

Jeg tror også at du skal give dig selv lov til at være ked af det, men så må du prøve at fokusere på alt det gode. Ellers bliver det bare alt for hårdt.

Jeg håber, at det snart lykkes for dig, så du kan glæde dig på dine egne vejne

Anmeld

25. april 2011

Kruse90

årrrh
Det er så hårdt at blive overhalet inden om.
Verden er slet ikke fair på vores punkt
ÆV
Du får lige en kæmpe krammer.
Ved de forresten at i forsøger, og er i barnløshedsbehandling?

Anmeld

25. april 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

KÆMPE KRAMMER!!! FORSTÅR DIG SÅ GODT!!!

Anmeld

25. april 2011

nielsen80

ved nøjagtigt, hvordan du har det!!

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

Hvor er i søde alle samme, skulle bare lige af med det i går og er sgu stadig berørt af det i dag.

De ved godt at vi er behandling. Og hun havde svært ved at sige det til os. Det kunne jeg se og havde det sjovt nok på fornemmelsen hele dagen. Kunne se at hun skjulte noget..

Men hun er sgu skøn min søster og kom ud til mig, da jeg forlod stuen og bare sad hos mig. Hun er sgu lige så ked af det som mig.

Det værste var sådan set hvordan min mor sad og kiggede på mig for at se hvordan jeg tog det. Kan slet ikke glemme hendes blik. Hun blev glad, men på samme tid også vildt ked af det på mine vejne.

Det er hårdt at det jo burde være min søster som er i centrum også alle sidder og venter på at jeg skal reagere.

Hold op hvor er det hårdt at være så ked af noget som jo er noget som dejlig en nyhed....

Anmeld

25. april 2011

Lou87

Anonym skriver:

Hvor er i søde alle samme, skulle bare lige af med det i går og er sgu stadig berørt af det i dag.

De ved godt at vi er behandling. Og hun havde svært ved at sige det til os. Det kunne jeg se og havde det sjovt nok på fornemmelsen hele dagen. Kunne se at hun skjulte noget..

Men hun er sgu skøn min søster og kom ud til mig, da jeg forlod stuen og bare sad hos mig. Hun er sgu lige så ked af det som mig.

Det værste var sådan set hvordan min mor sad og kiggede på mig for at se hvordan jeg tog det. Kan slet ikke glemme hendes blik. Hun blev glad, men på samme tid også vildt ked af det på mine vejne.

Det er hårdt at det jo burde være min søster som er i centrum også alle sidder og venter på at jeg skal reagere.

Hold op hvor er det hårdt at være så ked af noget som jo er noget som dejlig en nyhed....

Åhr din stakkel..
Kan godt forstå sådan nogle blikke de også bare sidder fast..
Men jeg tror i sidste ende det er bedre de kender til det end ikke.
For det er godt du har nogen der tænker på dig.

Du får lige en krammer herfra også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.