Ann&Lærke skriver:
Min kæreste og jeg, var idag nede og handle i fakta. Render så ind i min mors eks svigermor, hun står os stadig tæt.
Det første hun siger til mig er: "Ej Trine, nu må du lige tage dig sammen, du skal da have smidt noget kun inden juni" 
Jamen - jeg har smidt 4 kg indtil videre og 6 cm omkring maven. Og så hurtigt går det jo altså heller ikke. Er i forvejen ked af min vægt, men jeg er alligevel så stolt af at jeg nu er under de 70 kg og det fik hun da vist godt og grundigt ødelagt 
Det har virkelig sat sine spor i mig allerede nu, at hun sagde sådan. Den var på ingen måde fair.
Nu går jeg bare med tankerne om, om jeg ikke bare skal stoppe helt med at spise?
Ved godt at det i sidste ende ikke er sundt, men hold kæft ..
Ja, ved ikke hvad jeg mere skal skrive, men havde brug for nogle der ville lytte lidt.
hun lyder lidt som sådan en rigtig gimpe 
hun minder faktisk lidt om min svigermor engang imellem. hun har dog ikke kommenteret min vægt, men hun kan komme med latterlige hentydninger og kommentare til alt andet. nogle gange er hun sød, andre gange vender hun. sådanne mennesker er pisse svære at finde ud af. det er nok lidt i samme situation du står i, for du starter med at skrive at i er tætte, men alligevel kommer hun med sådanne ting. - og så i fakta.
regner hun med alt tager 5 minutter eller hvad? 
Anmeld