Slam - det gjorde sku ondt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Ann.

Lukasmor skriver:

Det kan umuligt have været sjovt Men helt ærligt - du er under 70kg?? 70kg er ikke meget!!

Jep er under de 70 kg, så derfor undre det mig også at hun nærmest står og siger at jeg er fed, når jeg kun er 3 kg fra en normal BMI.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ann&Lærke skriver:

Tak søde 

Jeg er så glad for det jeg har tabt og har endelig en mand som er med på den og som støtter mig også.

Men det var altså ikke lige det jeg havde behov for at hører lige nu

Det er bare virkelig ondt og især når man kæmper så hårdt med den skide vægt.

Det kan jeg godt forstå!! Synes du skal overveje en kommentar du kan smække i hovedet på hende, hvis hun skulle kommentere det igen. Hun trænger da til at få røde ører. 

Men skønt manden støtter dig, og aller skønnest at du faktisk er på vej mod dit mål. Så skidt pyt om det går hurtigt eller langsomt. I øvrigt er det sundeste vægttab det langsomme og ikke det hurtige!

Du kan da bare spørge hende - hvis hun blander sig igen- om hun ikke vil med på kur så ? Eller noget i den stil 

Anmeld

24. april 2011

lukasmor

Ann&Lærke skriver:

Jep er under de 70 kg, så derfor undre det mig også at hun nærmest står og siger at jeg er fed, når jeg kun er 3 kg fra en normal BMI.

Måske for at fjerne fokus fra sine egne fejl???

Anmeld

24. april 2011

Ann.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det kan jeg godt forstå!! Synes du skal overveje en kommentar du kan smække i hovedet på hende, hvis hun skulle kommentere det igen. Hun trænger da til at få røde ører. 

Men skønt manden støtter dig, og aller skønnest at du faktisk er på vej mod dit mål. Så skidt pyt om det går hurtigt eller langsomt. I øvrigt er det sundeste vægttab det langsomme og ikke det hurtige!

Du kan da bare spørge hende - hvis hun blander sig igen- om hun ikke vil med på kur så ? Eller noget i den stil 

Haha, ja det kunne jeg jo, hvis ikke det var fordi at hun selv var så fanatisk med sin vægt. 

Ej, jeg taget det ganske stille og roligt med vægten, så længe den går lidt ned hver uge, så er det fint for mig

Anmeld

24. april 2011

olivia1009

Hej

Lige en tanke.. nu har du gået og tænkt over hendes kommentar. Hvis vi så siger at du VED hvad hun vil sige til dig i fakta,du er klar og forberedt..

Hvad vil du så svare til hende? ...

Anmeld

24. april 2011

Ann.

olivia1009 skriver:

Hej

Lige en tanke.. nu har du gået og tænkt over hendes kommentar. Hvis vi så siger at du VED hvad hun vil sige til dig i fakta,du er klar og forberedt..

Hvad vil du så svare til hende? ...

Noget med at jeg i det mindste ikke er så besat af vægten som hende, tror jeg?

Anmeld

24. april 2011

Ann.

Lukasmor skriver:

Måske for at fjerne fokus fra sine egne fejl???

Måske 

Anmeld

25. april 2011

olivia1009

Super . Det hjælper at sætte ord på nogen gange.

Ellers vil jeg ønske dig stort tillykke med kommende bryllup! Og din store kærlighed. Det er ikke alle der får lov til at opleve det/den. Og stort tillykke med at projekt vægttab rent faktisk lykkes!  syntes det er sejt når man handler på sine ønsker for sit eget liv. Pøj pøj med det hele

Hej fra Tanja

Anmeld

25. april 2011

Anette&Sophia

Ann&Lærke skriver:

Min kæreste og jeg, var idag nede og handle i fakta. Render så ind i min mors eks svigermor, hun står os stadig tæt. 

Det første hun siger til mig er: "Ej Trine, nu må du lige tage dig sammen, du skal da have smidt noget kun inden juni" 

Jamen - jeg har smidt 4 kg indtil videre og 6 cm omkring maven. Og så hurtigt går det jo altså heller ikke. Er i forvejen ked af min vægt, men jeg er alligevel så stolt af at jeg nu er under de 70 kg og det fik hun da vist godt og grundigt ødelagt 

Det har virkelig sat sine spor i mig allerede nu, at hun sagde sådan. Den var på ingen måde fair. 

Nu går jeg bare med tankerne om, om jeg ikke bare skal stoppe helt med at spise? 

Ved godt at det i sidste ende ikke er sundt, men hold kæft ..

Ja, ved ikke hvad jeg mere skal skrive, men havde brug for nogle der ville lytte lidt.

hun lyder lidt som sådan en rigtig gimpe

hun minder faktisk lidt om min svigermor engang imellem. hun har dog ikke kommenteret min vægt, men hun kan komme med latterlige hentydninger og kommentare til alt andet. nogle gange er hun sød, andre gange vender hun. sådanne mennesker er pisse svære at finde ud af. det er nok lidt i samme situation du står i, for du starter med at skrive at i er tætte, men alligevel kommer hun med sådanne ting. - og så i fakta.

regner hun med alt tager 5 minutter eller hvad? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.