Slam - det gjorde sku ondt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Ann.

Vingummien skriver:

Nu er det ik ondt ment, for kender hende jo ikke, men er nok ik hende du skal lytte til, hvis hun er sådan en fanatisk en, hvis du forstår.

Nu ved jeg selvf ikke hvor høj du er, men under 70 kg, det er da ikke så slemt. Og du skal bare forsætte som du gør, for så kan kroppen også følge med i hvad der sker

Jeg er 163 høj og vejer nu 69,2 kg. 

Så er faktisk kun 3 kg fra at være indenfor normal BMI. 

Nej foretrækker ikke at lytte til hende, når det kommer til sådan noget, men når man får stukket det direkte i hovedet, så kan man ikke gøre meget 

Fatter bare ikke at hun ikke kunne se det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Vingummien

Ann&Lærke skriver:

Jeg er 163 høj og vejer nu 69,2 kg. 

Så er faktisk kun 3 kg fra at være indenfor normal BMI. 

Nej foretrækker ikke at lytte til hende, når det kommer til sådan noget, men når man får stukket det direkte i hovedet, så kan man ikke gøre meget 

Fatter bare ikke at hun ikke kunne se det?

Hvis hun er så fanatisk som du skriver, så kunne jeg forstille mig at der skal meget til før hun "vil" se det. For tror godt at hun kan se det, hvis alle andre kan.

Anmeld

24. april 2011

Kløver

ville lige give en krammer, kender desværre kun alt for godt de kommentarer Jeg kæmper selv med vægten, og folks kommentarer, men har forgæves forsøgt at komme ned i vægt, efter 14 dage på ren pulver-mad og masser af motion var vægten kun faldet 2½ kg, og levede derefter sundt med den rigtige kost, ved hjælp fra kostvejleder, og masser af motion, og vægten stod bum stille, opgav til sidst overvejer nu at søge lægen igen for at få hjælp

Synes det er vildt flot du har tabt dig allerede, selvom du selv føler der er lidt vej igen

Anmeld

24. april 2011

lukasmor

Hvis hun ved at det er et ømt punkt for dig så er det super fejt uanset om det var ment i sjov eller ej..! Glæd dig over dit flotte vægttab - det er jo kun dig du skal gøre tilfreds!

Anmeld

24. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ann&Lærke skriver:

Min kæreste og jeg, var idag nede og handle i fakta. Render så ind i min mors eks svigermor, hun står os stadig tæt. 

Det første hun siger til mig er: "Ej Trine, nu må du lige tage dig sammen, du skal da have smidt noget kun inden juni" 

Jamen - jeg har smidt 4 kg indtil videre og 6 cm omkring maven. Og så hurtigt går det jo altså heller ikke. Er i forvejen ked af min vægt, men jeg er alligevel så stolt af at jeg nu er under de 70 kg og det fik hun da vist godt og grundigt ødelagt 

Det har virkelig sat sine spor i mig allerede nu, at hun sagde sådan. Den var på ingen måde fair. 

Nu går jeg bare med tankerne om, om jeg ikke bare skal stoppe helt med at spise? 

Ved godt at det i sidste ende ikke er sundt, men hold kæft ..

Ja, ved ikke hvad jeg mere skal skrive, men havde brug for nogle der ville lytte lidt.

hvad bilder hun sig ind???? Kan godt forstå du blev ked, men håber for dig at du kan slippe den TÅBELIGE og ONDE kommentar. Noget som i øvrigt ikke vedkommer hende!!! 

Håber du kan lade det fise ind af det ene øre og ud af det andet, og bare nyde at du faktisk HAR tabt dig og er på RETTE vej!!

Du skal være glad for det du har tabt, i stedet for ked af det du ikke har!

Anmeld

24. april 2011

Ann.

Maja84 skriver:

ville lige give en krammer, kender desværre kun alt for godt de kommentarer Jeg kæmper selv med vægten, og folks kommentarer, men har forgæves forsøgt at komme ned i vægt, efter 14 dage på ren pulver-mad og masser af motion var vægten kun faldet 2½ kg, og levede derefter sundt med den rigtige kost, ved hjælp fra kostvejleder, og masser af motion, og vægten stod bum stille, opgav til sidst overvejer nu at søge lægen igen for at få hjælp

Synes det er vildt flot du har tabt dig allerede, selvom du selv føler der er lidt vej igen

Tak for krammet, det varmer.

Ja, jeg har også hørt på det længe, og det er simpelthen så surt og man bliver virkelig ked af det. 

Men vil jo gerne være flot til mit bryllup og ikke fortryde at jeg ikke havde tabt mig inden, så gør alt hvad jeg kan for at komme af med de ekstra kilo.

Håber du får held ved lægen 

Anmeld

24. april 2011

Ann.

Lukasmor skriver:

Hvis hun ved at det er et ømt punkt for dig så er det super fejt uanset om det var ment i sjov eller ej..! Glæd dig over dit flotte vægttab - det er jo kun dig du skal gøre tilfreds!

Tak skal du have 

Det var rigtig fejt - men det var nok mere måde hun gjorde det på, nærmest råber det ud nede i fakta 

Anmeld

24. april 2011

Kløver

Ann&Lærke skriver:

Tak for krammet, det varmer.

Ja, jeg har også hørt på det længe, og det er simpelthen så surt og man bliver virkelig ked af det. 

Men vil jo gerne være flot til mit bryllup og ikke fortryde at jeg ikke havde tabt mig inden, så gør alt hvad jeg kan for at komme af med de ekstra kilo.

Håber du får held ved lægen 

kan jeg godt forstå, og det er godt at have et mål, men man skal jo også´passe på det ikke går for hurtigt så er det jo bare musklerne som ryger istedet for fedtet. Håber du bliver tilfreds med resultatet når du kommer til din store dag

Anmeld

24. april 2011

lukasmor

Ann&Lærke skriver:

Tak skal du have 

Det var rigtig fejt - men det var nok mere måde hun gjorde det på, nærmest råber det ud nede i fakta 

Det kan umuligt have været sjovt Men helt ærligt - du er under 70kg?? 70kg er ikke meget!!

Anmeld

24. april 2011

Ann.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

hvad bilder hun sig ind???? Kan godt forstå du blev ked, men håber for dig at du kan slippe den TÅBELIGE og ONDE kommentar. Noget som i øvrigt ikke vedkommer hende!!! 

Håber du kan lade det fise ind af det ene øre og ud af det andet, og bare nyde at du faktisk HAR tabt dig og er på RETTE vej!!

Du skal være glad for det du har tabt, i stedet for ked af det du ikke har!

Tak søde 

Jeg er så glad for det jeg har tabt og har endelig en mand som er med på den og som støtter mig også.

Men det var altså ikke lige det jeg havde behov for at hører lige nu

Det er bare virkelig ondt og især når man kæmper så hårdt med den skide vægt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.