Hvis du kunne vælge hvilken som helst mobiltelefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Lise

Der er stemning FOR Iphone  HTC-tankerne droppes, og så skal jeg jo nok bare følge med udviklingen (er altid lidt langsom, og anerkender helst ikke teknologiske forandringer før der er gået et par år) og indse at taster er fortid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Pia.

For godt 7 måneder siden blev jeg den heldige ejer af en Iphone ... og det er det bedste køb jeg har lavet længe - den er intet mindre end fantastisk... den er så lækker og kunne ikke forstille mig nogen siden af gå væk fra Iphone...

Så her bliver det Iphone...

Anmeld

24. april 2011

Kløver

Lise skriver:

og du ikke selv skulle betale - hvilken skulle det så være???

Jeg skal have en ny telefon, og er helt på røven over hvad jeg ønsker og drømmer om  Jeg har en rigtig lortetelefon nu (Sony Ericsson Xperia), og min lille søn hældte "desværre" cola i den idag, så nu skal den altså skiftes ud.

Vil jeg mon have en Iphone? Har aldrig været til Mac, men derfor kan jeg vel nok leve med en Iphone... men hvad er det fede ved den? Min mand siger den kan ALT og bare er en tand federe end alt andet, men jeg er ikke rigtigt fanget af det.

Eller HTC?

Eller skal den være old-fashioned med knapper i stedet for touch? Jeg har altid elsket Nokia, men det er bare ligesom om de er faldet lidt af på den..

Mit behov er mest at ringe/sms. Jeg lever foran en computer (arbejde og studie), så behovet for at tjekke mail mv på min telefon er ikke stort. Men jeg gør det da alligevel en gang imellem. Og sådan noget.

Hvad har du, og hvad vil du anbefale? Jeg er helt på bar bund!

Kh. Lise

jeg er selv på udkig efter ny telefon og ville så gerne have en alm med knapper, men synes enten skal man give en bondegård for en "skod" telefon eller er dte sådan nogle ældretelefoner så overvejede jeg meget htc desire meeen er bare sådan lidt med smartphones, er måske lidt gammeldags, så ved ikke hvad jeg ender op med, men skulle jeg have en telefon og ikke tænke på pricen, og tænke og lige glemme den der, no smartphones sætning, så ville jeg vælge htc

Anmeld

24. april 2011

Louise mortil4

HCT er virkelig en god mobil  nu har jeg en samsung galaxy, hr lige fået den så kender den ikke ordentlig endnu, men den virker til at være rigtig god også, har ellers også altid været til Nokia, men HTC er i hvertfald lige så god eller bedre  sony erikson er sgu noget bras.

Mine mobiler bliver i hvertfald testet i holdbarhed da de er med i stalden.

Nå ja hende i TDC butikken sagde at man skulle holde sig fra Iphone, fandt aldrig ud af hvorfor.

Anmeld

24. april 2011

Vingummien

Den jeg har sony erricson satio

http://www.google.dk/search?hl=da&biw=1358&bih=579&gbv=2&site=search&tbm=isch&sa=1&q=sony+ericsson+satio&aq=f&aqi=&aql=&oq=

Mega god tlf, og tager super billeder, da det er det den hovedsageligt er lavet til. Jeg har købt den da jeg skulle have ny fon og nyt kamera, så slog jeg lige 2 fluer med 1 smæk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.