Hvis du kunne vælge hvilken som helst mobiltelefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. april 2011

Lise

og du ikke selv skulle betale - hvilken skulle det så være???

Jeg skal have en ny telefon, og er helt på røven over hvad jeg ønsker og drømmer om  Jeg har en rigtig lortetelefon nu (Sony Ericsson Xperia), og min lille søn hældte "desværre" cola i den idag, så nu skal den altså skiftes ud.

Vil jeg mon have en Iphone? Har aldrig været til Mac, men derfor kan jeg vel nok leve med en Iphone... men hvad er det fede ved den? Min mand siger den kan ALT og bare er en tand federe end alt andet, men jeg er ikke rigtigt fanget af det.

Eller HTC?

Eller skal den være old-fashioned med knapper i stedet for touch? Jeg har altid elsket Nokia, men det er bare ligesom om de er faldet lidt af på den..

Mit behov er mest at ringe/sms. Jeg lever foran en computer (arbejde og studie), så behovet for at tjekke mail mv på min telefon er ikke stort. Men jeg gør det da alligevel en gang imellem. Og sådan noget.

Hvad har du, og hvad vil du anbefale? Jeg er helt på bar bund!

Kh. Lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Millesmammi

iphone!

er så glad for min!

ville ikke vælge htc, de bliver så hurtig langsomme .

Anmeld

24. april 2011

ekzunz

Min telefon er old-tusse-gammel og trænger gevaldigt til en udskiftning.

Jeg har kigget mig omkring og har besluttet mig for en HTC Incredible S. Jeg har heller ikke det store behov for at tjekke mails osv. på telefonen, men jeg synes alligevel gerne jeg vil prøve de der nye smarte telefoner uden knapper

Anmeld

24. april 2011

Lise

Millesmammi skriver:

iphone!

er så glad for min!

ville ikke vælge htc, de bliver så hurtig langsomme .

Tak  Jeg har næsten ikke overvejet HTC på noget tidspunkt, men så var der nogle på mit job der pludselig syntes de var fede...og så blev jeg sårn lidt hmm...men jeg gider ikke have en langsom telefon! Basta!

Anmeld

24. april 2011

Lise

Znuzke skriver:

Min telefon er old-tusse-gammel og trænger gevaldigt til en udskiftning.

Jeg har kigget mig omkring og har besluttet mig for en HTC Incredible S. Jeg har heller ikke det store behov for at tjekke mails osv. på telefonen, men jeg synes alligevel gerne jeg vil prøve de der nye smarte telefoner uden knapper

Min lille lortetelefon er sådan en touch-én, og jeg ved sgu ikke om jeg synes det er fedt eller ej. Men den er jo også mini-bitte, så det er jo svært at ramme det rigtige. Så har savnet tasterne lidt mens jeg har haft den (det var en der lå ubrugt i skuffen, og da jeg skiftede job i januar, måtte jeg aflevere firmamobil...øv...). Men det er ligesom om at hvis man vil have en smart og ny telefon, så skal den være med touch.

Anmeld

24. april 2011

kamillapetersen91

Lise skriver:

og du ikke selv skulle betale - hvilken skulle det så være???

Jeg skal have en ny telefon, og er helt på røven over hvad jeg ønsker og drømmer om  Jeg har en rigtig lortetelefon nu (Sony Ericsson Xperia), og min lille søn hældte "desværre" cola i den idag, så nu skal den altså skiftes ud.

Vil jeg mon have en Iphone? Har aldrig været til Mac, men derfor kan jeg vel nok leve med en Iphone... men hvad er det fede ved den? Min mand siger den kan ALT og bare er en tand federe end alt andet, men jeg er ikke rigtigt fanget af det.

Eller HTC?

Eller skal den være old-fashioned med knapper i stedet for touch? Jeg har altid elsket Nokia, men det er bare ligesom om de er faldet lidt af på den..

Mit behov er mest at ringe/sms. Jeg lever foran en computer (arbejde og studie), så behovet for at tjekke mail mv på min telefon er ikke stort. Men jeg gør det da alligevel en gang imellem. Og sådan noget.

Hvad har du, og hvad vil du anbefale? Jeg er helt på bar bund!

Kh. Lise

iphone er så glad  for min

Anmeld

24. april 2011

CamillaSoefelt

Klart iPhone:-)!

Anmeld

24. april 2011

ekzunz

Lise skriver:

Min lille lortetelefon er sådan en touch-én, og jeg ved sgu ikke om jeg synes det er fedt eller ej. Men den er jo også mini-bitte, så det er jo svært at ramme det rigtige. Så har savnet tasterne lidt mens jeg har haft den (det var en der lå ubrugt i skuffen, og da jeg skiftede job i januar, måtte jeg aflevere firmamobil...øv...). Men det er ligesom om at hvis man vil have en smart og ny telefon, så skal den være med touch.

Men man kan jo få fx. en HTC Desire S eller Z - den er med tastatur, sådan et man kan skyde frem.

En af drengene har en Xperia X8, og den er simpelthen for lille til mig, men en anden har en HTC Wildfire, og den er altså noget helt andet. Den kunne jeg sagtens vænne mig til.

Og så har jeg altså kun hørt godt om HTC. Dem jeg kender med både HTC og Iphone roser deres telefoner til skyerne, så jeg tror altså ikke der er den vilde kvalitetsforskel.

Anmeld

24. april 2011

L.J.L

iPhone selvfølgelig! Ville ikke leve uden min, og det troede jeg aldrig jeg skulle sige om en Tlf. Havde frygtet jeg ikke ville vænne mig til den men var Hooked fra starten. Og så tager den helt fantastiske billeder!

Anmeld

24. april 2011

Sissel

Jeg har en HTC, og synes den er lidt dum.. Den blir nemlig langsom og går i sort og sådan.. Det dur ihvertfald ikke til mit temperament.. Jeg ville klart vælge en iPhone.. Jeg har en iPod touch som jeg har haft i nogle år, og den virker upåklageligt og så kan den virkelig alt! Jeg har ihvertfald ikke oplevet at jeg har manglet noget som helst på den.. Så ville klart opgradere til en iPhone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.