Barnevogn til rimelige penge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Anonym trådstarter

birthee skriver:

Vi har en Basson Grande, gav 3500 for den på udsalg... ellers mener jeg den ligger lige omkring 4000... Vi har lige taget den i brug til barn nr. 2, og der er ingen rust på den, den hænger ikke eller noget... Så kan kun anbefale den!!!

God jagt i barnevogns-junglen...

P.S. Kan kun anbefale at I tager ud og prøver nogle forskellige, evt. hvis I har nogle venner med børn, så I kan prøve at køre med den med barn i...

Altså brugte i den også til 1. barn? For så lyder den meget holdbar!

Skal helt klart også ud og kigge, men sådanne sælger vil jo gerrne sælge det dyreste, så vil gerne lige høre jeres erfaringer med de mere billige vogne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Anonym trådstarter

Astasmor skriver:

vi har også en basson. vi fik den så gratis af min svigerinde da hun havde to fra hendes børn af. den store var lige kommet væk fra barnevogn på det tidspunkt så hun havde jo ikk brug for to mere.

der er intet rust på og mener den er ved at være 4 år gammel hvis ikk 5 faktis. den er god og nem at ha med at gøre og nem at klappe sammen. og asta sover godt i den, vi har kun en gang på de 2 år vi har haft den været nød til at pumpe luft i hjulene også så de holder også godt på lufteen. den kan jeg helt klart anbefale

Hold da op, ja så holder den da godt! Tak for det, det vil jeg have med i overvejelserne!

Anmeld

24. april 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Vi har en Scandia og er glad for den. Vi fandt den godt nok brugt, men der er intet rust på den, super nem at klappe sammen og smide i bilen, ikke så tung igen og dejlig stor indskøbskurv under den

Det eneste minus jeg synes der er ved den, er at den ikke er så tyk igen i kalechen(staves).. Havde brændt mig varm på en Emmeljunga, men nu fik vi den her af svigermor Den havde været brugt ca 1 år tids da vi fik den, så der var/er stadig garanti på den.

Vi var meget heldige at vi fandt den til 1000 kr hvor der var taske, lift, regnslag, myggenet og lammeskin med Til den næste vil jeg dog have en Emmeljunga.

Men til billige penge er Scandia en fin vogn Det afhænger jo også af hvor meget i skal bruge den til. Skal det kun være til små gå ture og sovevogn, eller kommer i til at bruge den meget mere end det?

Tak for svaret! Altså vi bor inde i midtbyen uden bil, så kommer nok til at gå meget med den og have den med i bussen, ud at handle ind osv.!

Må jeg spørge hvordan det er en ulempe, at kalechen ikke er så tyk? Har ikke lige forstand på det

Anmeld

24. april 2011

Worldwide

Anonym skriver:

Tak for svaret! Altså vi bor inde i midtbyen uden bil, så kommer nok til at gå meget med den og have den med i bussen, ud at handle ind osv.!

Må jeg spørge hvordan det er en ulempe, at kalechen ikke er så tyk? Har ikke lige forstand på det

Hvis du kigger på en emmaljunga og en scandia er der meget forskel i tykkelse på den Det er som om der ikke rigtig er noget fór i en scandia - hvis du kan følge mig:p

Den beskytter selvfølgelig for vind og regn osv, men til om vinteren synes jeg ikke den er 'tyk' nok. Ikke i forhold til de andre vogne der er på market

Har du kigget på babysam's hjemmeside? De har vogne, der vidst nok kun sælges i babysam, minder lidt hen efter en scandia synes jeg og hvis jeg husker helt rigtig er de vist heller ikke så dyre igen

Men når det kommer til barnevogn skal man jo også tænke på om man skal have mere end et barn, hvor mange år man gerne vil have den skal holde osv osv. Det kan godt betales sig at punge godt ud ved den første vogn så den holder det længere, end at skulle købe ny vogn hvert 2.-3. år

Anmeld

24. april 2011

NinaNymannMadsen

Anonym skriver:

Hold da op, ja så holder den da godt! Tak for det, det vil jeg have med i overvejelserne!

det var så lidt.
v har haft stor stor glæde af vores. og den næste skal også bruge barnevognen.

Anmeld

24. april 2011

Lone Jakobsen

vi har en basson balder (tror jeg den hedder) vores har været meget med i bilen, og jeg tror desværre det har slidt en del på stellet. mange steder er lakeringen skallet af og stellet ruster langt mere end forventet.

derudover synes jeg det er en rigtig dejlig vogn, den er blød og behagelig i stellet, god fjedring, udluftning og mulighed for rygstøtte. pris ca 2200

Anmeld

24. april 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Hvis du kigger på en emmaljunga og en scandia er der meget forskel i tykkelse på den Det er som om der ikke rigtig er noget fór i en scandia - hvis du kan følge mig:p

Den beskytter selvfølgelig for vind og regn osv, men til om vinteren synes jeg ikke den er 'tyk' nok. Ikke i forhold til de andre vogne der er på market

Har du kigget på babysam's hjemmeside? De har vogne, der vidst nok kun sælges i babysam, minder lidt hen efter en scandia synes jeg og hvis jeg husker helt rigtig er de vist heller ikke så dyre igen

Men når det kommer til barnevogn skal man jo også tænke på om man skal have mere end et barn, hvor mange år man gerne vil have den skal holde osv osv. Det kan godt betales sig at punge godt ud ved den første vogn så den holder det længere, end at skulle købe ny vogn hvert 2.-3. år

Ah, sådan! Ja, det skal self. heller ikke være billigt for enhver pris, men jeg er i forvejen ikke god til at tage imod gaver, så jeg vil ikke sætte den for højt. men jeg sad egentlig og kiggede på de her fra Scandia:  http://www.babysam.dk/Scandia.aspx . De der "designer"-nogen er ret fine, synes jeg

Anmeld

24. april 2011

Worldwide

Anonym skriver:

Ah, sådan! Ja, det skal self. heller ikke være billigt for enhver pris, men jeg er i forvejen ikke god til at tage imod gaver, så jeg vil ikke sætte den for højt. men jeg sad egentlig og kiggede på de her fra Scandia:  http://www.babysam.dk/Scandia.aspx . De der "designer"-nogen er ret fine, synes jeg

Det er basic'en vi har Som du nok kan fornemme på billede er den ikke så tyk i det

Hvad med den her Odder? http://www.babysam.dk/odder-zimply-inkl-lift-og-pusletaske.aspx

Odder plejer at have omtale for at være en super god vogn som holder til det meste Men jeg vil sige, lad vær med at tage en sort! Vores er sort og ville ønske den var brun i stedet.. Den bliver så varm i sommerheden med den sort farve

Anmeld

24. april 2011

birthee

Anonym skriver:

Altså brugte i den også til 1. barn? For så lyder den meget holdbar!

Skal helt klart også ud og kigge, men sådanne sælger vil jo gerrne sælge det dyreste, så vil gerne lige høre jeres erfaringer med de mere billige vogne

Vi brugte den også til 1. barn - han er 4 år nu... Han sov i den fra nyfødt og til han var 2 år og 10 måneder... Basson Grande har et stort liggemål på 97 cm., hvilket jeg personligt synes I skal gå efter... Så kan de sove i den længe... Desuden er den nem at klappe sammen, og vi har både haft den i en stationcar og en bil med bagklap... Uden problemer...

Anmeld

26. april 2011

Pigent

Anonym skriver:

Vi har fået at vide, at barnevogn skal vi ikke tænke på, for vi får den i gave. Men vi skal self. med ud at vælge. Jeg er dog ikke interesseret i at vælge en mega dyr en, da jeg i forvejen har det skidt med at få så dyr en vare i gave. Så kan i anbefale nogle bestemte barnevogne eller mærker til rimelig pris? Tænker max 5000 kroner. Har kigget på mærket Scandia, men jeg har ikke en skid forstand på, om det er fint nok? Det skal bare være så den er til at køre med, og at baby ligger godt. Det er fint nok hvis den kan pakkes sammen til lille, men vi kører som regel med mine forældre, som har stort baggagerum eller varevogn, så det er ikke det vigtigste punkt...

Kender nogen der har en Scandia og det er en god vogn. Synes personlig den virker lidt løs i stellet. (:

Jeg er selv til Odder og den billigste jeg kan finde er en Odder Zimply. http://www.babysam.dk/odder-zimply-inkl-lift-og-pusletaske.aspx

Har kigget lidt på Trille Gigant og synes den har et lækker design. Hvis de stadig laver den når jeg engang skal have børn så vil jeg tag ud og kig på den inden jeg køber en Odder.

Emmaljunga er jeg ikke vilde med synes de virker løse i stellet og hænger i barnevogns kassen. Deres combi vogn Emmaljunga Edge Duo Combi synes jeg er en lækker vogn. http://www.babysam.dk/edge-duo-combi.aspx (med samme stel som billede der)

Held og lykke med valg af barnevogn(:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.