Anonym skriver:
Tak for svaret! Altså vi bor inde i midtbyen uden bil, så kommer nok til at gå meget med den og have den med i bussen, ud at handle ind osv.!
Må jeg spørge hvordan det er en ulempe, at kalechen ikke er så tyk? Har ikke lige forstand på det 
Hvis du kigger på en emmaljunga og en scandia er der meget forskel i tykkelse på den
Det er som om der ikke rigtig er noget fór i en scandia - hvis du kan følge mig:p
Den beskytter selvfølgelig for vind og regn osv, men til om vinteren synes jeg ikke den er 'tyk' nok. Ikke i forhold til de andre vogne der er på market
Har du kigget på babysam's hjemmeside? De har vogne, der vidst nok kun sælges i babysam, minder lidt hen efter en scandia synes jeg og hvis jeg husker helt rigtig er de vist heller ikke så dyre igen 
Men når det kommer til barnevogn skal man jo også tænke på om man skal have mere end et barn, hvor mange år man gerne vil have den skal holde osv osv. Det kan godt betales sig at punge godt ud ved den første vogn så den holder det længere, end at skulle købe ny vogn hvert 2.-3. år
Anmeld