Anonym skriver:
Vi har fået at vide, at barnevogn skal vi ikke tænke på, for vi får den i gave. Men vi skal self. med ud at vælge. Jeg er dog ikke interesseret i at vælge en mega dyr en, da jeg i forvejen har det skidt med at få så dyr en vare i gave. Så kan i anbefale nogle bestemte barnevogne eller mærker til rimelig pris? Tænker max 5000 kroner. Har kigget på mærket Scandia, men jeg har ikke en skid forstand på, om det er fint nok? Det skal bare være så den er til at køre med, og at baby ligger godt. Det er fint nok hvis den kan pakkes sammen til lille, men vi kører som regel med mine forældre, som har stort baggagerum eller varevogn, så det er ikke det vigtigste punkt...
Vi har en Scandia og er glad for den. Vi fandt den godt nok brugt, men der er intet rust på den, super nem at klappe sammen og smide i bilen, ikke så tung igen og dejlig stor indskøbskurv under den 
Det eneste minus jeg synes der er ved den, er at den ikke er så tyk igen i kalechen(staves).. Havde brændt mig varm på en Emmeljunga, men nu fik vi den her af svigermor
Den havde været brugt ca 1 år tids da vi fik den, så der var/er stadig garanti på den.
Vi var meget heldige at vi fandt den til 1000 kr hvor der var taske, lift, regnslag, myggenet og lammeskin med
Til den næste vil jeg dog have en Emmeljunga.
Men til billige penge er Scandia en fin vogn
Det afhænger jo også af hvor meget i skal bruge den til. Skal det kun være til små gå ture og sovevogn, eller kommer i til at bruge den meget mere end det?
Anmeld