Temperatur..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

lisesp83

Vingummien skriver:

Jeg plejer at gå efter, hvis jeg selv fryser når jeg går derind, og har han meget kold næse når han står op, så er der for koldt.

Og er han varm når han stå op så er der for varmt

Det er bare stadig svært, for når hun smider dynen konstant, så blir hun lidt kold.

Men jeg skal gerne tisse i løbet af natten, så der smider jeg dynen på hende igen. Når jeg så henter hende om morgenen, så er hun lidt kold, fordi hun ligger ovenpå dynen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Vingummien

lisesp83 skriver:

Det er bare stadig svært, for når hun smider dynen konstant, så blir hun lidt kold.

Men jeg skal gerne tisse i løbet af natten, så der smider jeg dynen på hende igen. Når jeg så henter hende om morgenen, så er hun lidt kold, fordi hun ligger ovenpå dynen.

hva dyne har hun?

Her bliver dynen heldigvis ik smidt mere efter han fik junior dyne, gjorde han meget tidlig da han også smed dynen.

Anmeld

24. april 2011

lisesp83

Vingummien skriver:

hva dyne har hun?

Her bliver dynen heldigvis ik smidt mere efter han fik junior dyne, gjorde han meget tidlig da han også smed dynen.

Hun har Juniordyne, den har hun haft siden hun var 6 mdr.

Men hun mosler meget rundt, på tværs, eller med benene ud af tremmerne.  

Hun ligger ligeså uroligt som hendes far, så gæt lige hvem der ikke fik sin gode nattesøvn, da hendes tremmeseng stod ved siden af min seng.

Anmeld

24. april 2011

Vingummien

lisesp83 skriver:

Hun har Juniordyne, den har hun haft siden hun var 6 mdr.

Men hun mosler meget rundt, på tværs, eller med benene ud af tremmerne.  

Hun ligger ligeså uroligt som hendes far, så gæt lige hvem der ikke fik sin gode nattesøvn, da hendes tremmeseng stod ved siden af min seng.

Der fik min også

Ahhh dejlig tmed en dreng der ligger stille hehe

Hehe kan lige forstille mig det

I må rulle hende ind i den så holder det nok længere

Anmeld

24. april 2011

lisesp83

Vingummien skriver:

Der fik min også

Ahhh dejlig tmed en dreng der ligger stille hehe

Hehe kan lige forstille mig det

I må rulle hende ind i den så holder det nok længere

ja, eller binde dynen fast med et par brosten. Ej haha

Anmeld

24. april 2011

Vingummien

lisesp83 skriver:

ja, eller binde dynen fast med et par brosten. Ej haha

Hehe ja ud mellem tremmerne

Anmeld

24. april 2011

Mira0911

Hmm.... ved faktisk ikke hvor mange grader vi har i soveværelset... Julie sover i kortærmet body... Hun sveder som jeg ved ikke hvad... 

Anmeld

24. april 2011

K&S

Anton har altid sovet i kortærmet body og natdragt - men den sidste uges tid, synes jeg han har været rimelig varm, så i nat fik han kun natdragt på og han har sovet helt fantastisk (fra 20.00-05.30 uden en lyd) - om det var tøjets skyld eller aktiviteterne i går, kan jeg ikke sige 

Der er ca. 20 grader på hans værelse, men vi har åbent vindue i soveværelset, så der kommer frisk luft ind til ham hele natten igennem  

Anmeld

24. april 2011

ESV

På vores datters værelse er der 26 grader og det er selvom vinduet står åbent. Så vi har skiftet dynen ud med et dynebetræk og hun sover i en lille undertrøje med dertil hørende underbukser. Og hun er stadig varm..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.