Temperatur..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.870 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. april 2011

lisesp83

Hej piger..

Hvad siger temperaturen på jeres børns værelser? Og hvad sover de i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Mussen2

Min datter sover på 1. sal, så der bliver varmt, når det er varmt udenfor. I disse varme påske dage er der pt. på babyalarmen 24 grader. Hun sover i en natdragt uden fødder. Hvis det er meget varmt eller hun har lidt feber sover hun i en kortærmet body. Er det alm. vamrt/koldt sover hun i KÆ body og natdragt. Sidste sommer sov hun med et blæsertårn

Anmeld

24. april 2011

lisesp83

Mussen2 skriver:

Min datter sover på 1. sal, så der bliver varmt, når det er varmt udenfor. I disse varme påske dage er der pt. på babyalarmen 24 grader. Hun sover i en natdragt uden fødder. Hvis det er meget varmt eller hun har lidt feber sover hun i en kortærmet body. Er det alm. vamrt/koldt sover hun i KÆ body og natdragt. Sidste sommer sov hun med et blæsertårn

Tak for svar.

På Julie's værelse er der 18 grader, og hun sover i kortærmet body, og natdragt. Hun smider dynen af konstant. ..

Så syns det er lidt svært at bedømme hvor meget eller hvor lidt tøj, hun skal have på. Men hun virker nu fin tilpas indtil videre.

Anmeld

24. april 2011

Vingummien

Puha, aner det ik, men der er køligere end vi har i stuen og der er 23 grader. Og han sover i nattøj, en sparke dragt el en body og så strømpebukser

Anmeld

24. april 2011

Mussen2

lisesp83 skriver:

Tak for svar.

På Julie's værelse er der 18 grader, og hun sover i kortærmet body, og natdragt. Hun smider dynen af konstant. ..

Så syns det er lidt svært at bedømme hvor meget eller hvor lidt tøj, hun skal have på. Men hun virker nu fin tilpas indtil videre.

Jeg synes også det er svært. Og vores datter sover også konsekvent uden dyne Underligt for personligt ville jeg aldrig kunen undvære min dyne

Anmeld

24. april 2011

lisesp83

Vingummien skriver:

Puha, aner det ik, men der er køligere end vi har i stuen og der er 23 grader. Og han sover i nattøj, en sparke dragt el en body og så strømpebukser

De siger jo også, at de har godt af at sove køligt.

Altså ikke koldt koldt du ved.

Men jeg tænker bare, hvad er grænsen? Hvor "koldt" må det være?

Hmm bom bom, svært.

Anmeld

24. april 2011

lisesp83

Mussen2 skriver:

Jeg synes også det er svært. Og vores datter sover også konsekvent uden dyne Underligt for personligt ville jeg aldrig kunen undvære min dyne

Det er mega svært syns jeg. Og jeg ville heller ikke kunne undvære min dyne da.

Men sådan tænker de nok ikke, de små. ..

Anmeld

24. april 2011

Mussen2

lisesp83 skriver:

Det er mega svært syns jeg. Og jeg ville heller ikke kunne undvære min dyne da.

Men sådan tænker de nok ikke, de små. ..

Jeg mener at "de kloge" siger optimal sove temperatur ligger omkring de 18 grader.

Da vores datter var under 1 år tænkte jeg ofte: hellere at hun fryser end dør af varme (vuggedøden)....Nu er hun heldigvis ovre den aldre

Anmeld

24. april 2011

lisesp83

Mussen2 skriver:

Jeg mener at "de kloge" siger optimal sove temperatur ligger omkring de 18 grader.

Da vores datter var under 1 år tænkte jeg ofte: hellere at hun fryser end dør af varme (vuggedøden)....Nu er hun heldigvis ovre den aldre

Ja de siger jo at det er godt med et lidt køligt værelse.

Vi bor i hus, hvor vi plejer at fyre op med træ og kul. Men i disse dage har vi ikke fyret op, pga det gode vejr, så 18 grader siger den i hele huset. Men hun er nu fin varm i nakken, så håber da det betyder, at hun er tilpas.

Anmeld

24. april 2011

Vingummien

lisesp83 skriver:

De siger jo også, at de har godt af at sove køligt.

Altså ikke koldt koldt du ved.

Men jeg tænker bare, hvad er grænsen? Hvor "koldt" må det være?

Hmm bom bom, svært.

Jeg plejer at gå efter, hvis jeg selv fryser når jeg går derind, og har han meget kold næse når han står op, så er der for koldt.

Og er han varm når han stå op så er der for varmt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.