Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anasmor skriver: Hvor er du bare så super sød Margith.. og mig der misunder dig dit marathonløb... ihh bare det var mig
Hvor er du bare så super sød Margith.. og mig der misunder dig dit marathonløb... ihh bare det var mig
Jeg byttede gerne lidt af min gode form med bare en brøkdel af dine kreative evner Du er bare så fantastisk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anasmor skriver: Figurerne kan holde sig indtil man smider dem på gulvet -lavede nogle til min mormor for 11 år siden, de holder stadig og er fuldstændig hårde og konserveret af sukkeret
Figurerne kan holde sig indtil man smider dem på gulvet
-lavede nogle til min mormor for 11 år siden, de holder stadig og er fuldstændig hårde og konserveret af sukkeret
Gud hvor sejt - så du kan heldigvis modellere lidt når du ser tv
Men kan iøvrigt godt forstå den har taget tid. Der er godt nok mange detaljer. Er der flere forskellige lag/smag inde i den?
Den er sgu flot
LenaJohansen skriver: Selv tak da Tror ikke du slipper for mig nu
Selv tak da Tror ikke du slipper for mig nu
Det ønsker jeg heller ikke
Anasmor skriver: Det ønsker jeg heller ikke
det lyder godt
ej hvor er den bare fantastisk. virkelig flot
hvordan har du lavet de der små påskeliljer?
Hvor er den bare flot den kage, det er da helt vildt også hjælper det jo heller ikke når man er helt vild med Peter plys og alle hans venner GODT ARBEJDE
WAUW!
Anasmor skriver: Her bliver du smidt ud i den vildeste billedspam af min sidste Peter Plys kage, lavet til Lena´s lille prinsesse Malou der blev døbt idag Her er der lagt utallige og utallige timer i modellering, og syntes selv den kom fint ud Værsgo at kigge
Her bliver du smidt ud i den vildeste billedspam af min sidste Peter Plys kage, lavet til Lena´s lille prinsesse Malou der blev døbt idag
Her er der lagt utallige og utallige timer i modellering, og syntes selv den kom fint ud
Værsgo at kigge
Hold nu op hvor er den flot!!!!
Glæder mig vildt til vi har en lejlighed til at få en lavet!!!!
Det er jo kunst det der!!!
Lene
Hoooold op hvor er den flot.. !!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128