Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
den smagte sindsygt godt også.... men øv hvor var jeg trist over at sku skære i den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LenaJohansen skriver: den smagte sindsygt godt også.... men øv hvor var jeg trist over at sku skære i den
Er super glad for at du blev glad for den... har virkelig glædet mig til at skulle aflevere den, og er glad for at jeg lavede den om i sidste øjeblik
Og tak for opkaldet <3
Anasmor skriver: Her bliver du smidt ud i den vildeste billedspam af min sidste Peter Plys kage, lavet til Lena´s lille prinsesse Malou der blev døbt idag Her er der lagt utallige og utallige timer i modellering, og syntes selv den kom fint ud Værsgo at kigge
Her bliver du smidt ud i den vildeste billedspam af min sidste Peter Plys kage, lavet til Lena´s lille prinsesse Malou der blev døbt idag
Her er der lagt utallige og utallige timer i modellering, og syntes selv den kom fint ud
Værsgo at kigge
MEGET MEGET imponerende!
Zette skriver: den er bare super flot. Hvor mange timers arbejde ligger der i sådan en stor kage? SURT du bor så langt væk ellers skulle du lave en til mig til Malous fest....
den er bare super flot. Hvor mange timers arbejde ligger der i sådan en stor kage? SURT du bor så langt væk ellers skulle du lave en til mig til Malous fest....
Tror den rundede de 30 timer alt i alt....
Har slet ikke ord der kan beskrive hvor målløs jeg er ..
Er du gal mand en SINDSYG flot kage - WAUUU det da helt vildt så flot den er - jeg havde ikke spist den ( det ville jeg ikke nænne )
Anasmor skriver: Tror den rundede de 30 timer alt i alt....
shit - kan de figurer holde sig i køleskabet når man har lavet dem?
Du må bruge meget tid på de kager.... du er virkelig dygtig.
SUPER FLOT PUHA du må da være startet en uge før den sku afleveres ..
Det er den flotteste kage jeg har set hidtil - det er et sandt mesterskab!
WHAT ! det er jo siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiindsygt
wow en er flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128