Har I legetøj i stuen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2008

Miamaja

ja der er masser af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

Ja, det står altid fremme i et legehjørne eller lign... børne er også deres hus som vores dog skal de ryde op efter sig og ikke have en masse fremme....

Anmeld

30. oktober 2008

Balderson

Ja, har lavet det sådan at han har fået sit eget hjørne til legetøj både stuen på 1 sal og nedenunder ved kravlegården. Her er puslebrikker fantastiske... Men nu er han ikke så gammel, så han roder ikke så meget...

Anmeld

30. oktober 2008

Lullaby

Legetøj overalt. Stue, gang, computerværelse og endda køkken.

Anmeld

30. oktober 2008

pusling30

Ja jeg har legetøj i stuen... Jeg har lidt alle vegne, da Lukas tager det med rundt, og jeg kan også finde legetøj i mine køkkenskuffer.

Anmeld

30. oktober 2008

twinboys

Hej vi har legetøj over alt, men det kommer på plads hver aften, på legeværelset og på drengenes værelser... Men ikke nogle kasser som står fast i stuen... Kun da de var helt små...

Majbritt

Anmeld

30. oktober 2008

Rahmberg.dk

Niks.. vi har legetøj på værelserne,
med det er tilladt at tage nogle ting med ud fra værelserne selvfølgeligt, men ellers så leger vi med ungerne på deres værelser.

Anmeld

30. oktober 2008

Marco2

Arhmen, vi har det OVERALT!! Shit jeg synes tit det roder. Og er det ikke legetøj så er det køkkenting, CD'ere eller havd hun end har fundet rundt omkring.

Hendes værelse er ovenpå og hun er jo kun knap 15 mdr. så hun er altid nede hos os, og så følger der jo bunker af legetøj med.

Men sådan er det jo at ha' børn.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.