Har I legetøj i stuen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2008

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Har du???

Hvad tror du...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2008

Heidi.

Eva skriver:

Hvad tror du...

Kunne godt mistænke dig for det

Anmeld

29. oktober 2008

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Kunne godt mistænke dig for det

hæ hæ....jeg har en kiste og to skuffer til deres legetøj.
Mine børn fylder meget i mit liv, på alle måder...men min stue, den vil jeg gerne kunne have uden den ligner grøn-stue.
Så der leges om dagen og eftermiddagen, men om aftenen er der ikke tegn på børn i min stue...
Drengenes værelser er ovenpå, så bliver nød til at have lidt de kan komme til i stuen, så ikke det skal slæbes op og ned...
Knus..

Anmeld

29. oktober 2008

fam.4xc

Jeps har en kurv med baby legetøj til Catrine... Carolines henter hun selv ind fra værelset hvis hun synes... og rydder selv op igen... Men mest leger hun med ipod eller sidder ved spisebordet og tegner eller laver perler

Anmeld

29. oktober 2008

Fam. Madsen

ja vi har legtøj i stuen..

Anmeld

29. oktober 2008

lonemus

Ja, vi har legetøj i stuen, på kontoret, i køkkenet, i gangen.....stort set overalt!!
Vi pakker det som regel væk (altså sætter det ind på deres værelser), når vi rydder op hver aften. Men hvis de har stået og lavet noget specielt - f.eks. et puslespil lige inden de skulle i seng om aftenen, jamen så får det lov at ligge til dagen efter, så de kan lege videre næste morgen - og så er det uanset om her er gæster eller kommer gæster.

Men de har ikke noget legehjørne eller lignende i huset, da de har deres værelser. Men de leger jo og slæber forskellige ting rundt i hele huset 60.png

Lone

Anmeld

29. oktober 2008

Skovurt

Jeps, det har vi.
Det er ikke længe siden at kravlegården blev flyttet herfra, men ellers var hans legetøj deri.
Nu er der en af de der gummibaljer fyldt med legetøj, og så lidt hist og pist bag radiatorerne 76.gif
Lige i dag står hans vippe her også - mest fordi jeg ikke har gidet bære den ind på værelset.

Vi har åben entré og køkken, og ved entréen står der en kommode, hvor vi har nogle bøger - der er også en hylde med hans.

Det er meget diskret - når der er ryddet op; netop for at det ikke skal ligne en børnehave 76.gif Når vi har gæster (og sønnen ikke er hjemme) så ryger det hele ind på værelset.

Han har sit eget værelse, hvor han sover og bliver skiftet; men derudover er det udelukkende legetøjsopbevaring - han leger hvor vi er.

Anette

Anmeld

29. oktober 2008

linemus

Mangler en svarmulighed, der hedder: Ja, ud over det hele!

Anmeld

29. oktober 2008

MorCamilla

Mikkel har sine legesager i et væresle lige ved siden af stuen og JA han tager ting med ind i stuen, men de bliver lagt ind på værelset igen om aftenen...

Anmeld

29. oktober 2008

Kvindemin

Selvf har vi legetøj i stuen, og over alt. Det hører da bare med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.