Elektronisk p skive. Hvilken skal man vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Maja_4000

samantha1986 skriver:

Så kunne det godt være man skulle vælge den. for den er nu også flot. og kunne læse et sted at hvis bare man kalibrerer den så skulle der ikke være nogen problemer :-)

Ja .. Den er meget .. Stilren , eller hvad man siger :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

L-Mortil3

Vi har haft den der hedder P watch (den der skal monteres) vi kom af med omkring 1500 kr incl montering.

Købte forrige jul Jacob Jensen p-skiven til min far, og han er simpelthen så glad for den, der har ingen dikkedarer været!

Anmeld

24. april 2011

chael

samantha1986 skriver:

Min kærestes fødselsdag er lige om hjørnet og i den anledning vil jeg gerne give ham en elektronisk P skive. Men aner ikke helt hvilken. For nu siger min svigermor at den de har som er koblet til motor er meget bedre end de andre.

Hvilke erfaringer har I med de forskellige? Og hvad koster det at få monteret den der er koblet til motor?

Har kun dårlige erfaringer med det

Hvis bilen står midt i den stegende sol, så kan den slå fra, og så er man jo lige vidt.

Det gjorde vores og den blev tjekket ds vi gik derfra og da vi kom tilbage havde vi fået en bøde.

Så jeg er til den manuelle.

*Camilla 17+4

Anmeld

24. april 2011

samantha1986

chael skriver:

Har kun dårlige erfaringer med det

Hvis bilen står midt i den stegende sol, så kan den slå fra, og så er man jo lige vidt.

Det gjorde vores og den blev tjekket ds vi gik derfra og da vi kom tilbage havde vi fået en bøde.

Så jeg er til den manuelle.

*Camilla 17+4

Vi har også altid holdt os til den manuelle, men men men vi fik en bøde fordi vi troede den anden havde sat den og det vil vi ikke risikere igen

Anmeld

24. april 2011

samantha1986

Line&Liam skriver:

Vi har haft den der hedder P watch (den der skal monteres) vi kom af med omkring 1500 kr incl montering.

Købte forrige jul Jacob Jensen p-skiven til min far, og han er simpelthen så glad for den, der har ingen dikkedarer været!

Uha det er jo svært så. nogen har gode erfaringer med den mens andre ikke har. øv øv. må vist lige i tænke boks, men tusinde tak for svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.