Elektronisk p skive. Hvilken skal man vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.036 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. april 2011

samantha1986

Min kærestes fødselsdag er lige om hjørnet og i den anledning vil jeg gerne give ham en elektronisk P skive. Men aner ikke helt hvilken. For nu siger min svigermor at den de har som er koblet til motor er meget bedre end de andre.

Hvilke erfaringer har I med de forskellige? Og hvad koster det at få monteret den der er koblet til motor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

tinasmor

Jeg har læst at der er kommet nogle som man selv kan monteres. Jeg købte for nogle år siden en til 500 kr (på tilbud) men det viste sig, at den skulle kobles til gennem "motoren" (altså ved ikke lige hvordan og hvorledes men ikke noget man selv skulle rode med) Ringede til et par forskellige autosteder og der kostede det mellem 500-800 kr. Så min ligger desværre stadigvæk i skuffen.

Anmeld

24. april 2011

Maja_4000

Mine forældre har en som ikke skal monteres .. Den skal kan mærke om bilen holder stille , og så stiller den selv uret ..

Mener det er en Jacob Jensen (hedder han det?) Noget med Jacob 

Anmeld

24. april 2011

samantha1986

Maja_4000 skriver:

Han hedder Jacob Jensen :b Det er den her 

http://www.bezzer.dk/produkter/91-jacob-jensen-p-ur/404-jacob-jensen-parkeringsur/?gclid=CPyDrqrhtagCFQK-zAod_DdiBQ 

Jeg har kun hørt dårligt om den. Men det er jo nok forskelligt fra person til person

Anmeld

24. april 2011

Maja_4000

Jeg har kun hørt dårligt om den. Men det er jo nok forskelligt fra person til person

Vi låner tit deres bil og har endnu ikke haft problemer med den (:

Anmeld

24. april 2011

samantha1986

tinasmor skriver:

Jeg har læst at der er kommet nogle som man selv kan monteres. Jeg købte for nogle år siden en til 500 kr (på tilbud) men det viste sig, at den skulle kobles til gennem "motoren" (altså ved ikke lige hvordan og hvorledes men ikke noget man selv skulle rode med) Ringede til et par forskellige autosteder og der kostede det mellem 500-800 kr. Så min ligger desværre stadigvæk i skuffen.

Jeg tænker også der er større sansyndlighed for at den kommer op hvis man selv kan montere den. I hvert fald hos os. For kæresten er ikke særlig handy og han vil være ked af at bruge penge for at få den monteret.

og som du skriver så havner den nok i skuffen lige som din

Anmeld

24. april 2011

norenberg

Jacob jensen er vidst den eneste der kan monteres uden der skal trækkes ledning....men har selv og kender flere der har skiftet den ud fordi den ikke virker optimalt....så vil fraråde den....alt andet end den så hellere en alm og så må man betale de 500 kr det koster at få den monteret....

Anmeld

24. april 2011

jydeinden

det undre mig at der er så mange der har haft dårlige erfarringer med den, for er ellers en af dem der har fået bedst anmeldelse flere steder... hmm

Anmeld

24. april 2011

samantha1986

Maja_4000 skriver:

Vi låner tit deres bil og har endnu ikke haft problemer med den (:

Så kunne det godt være man skulle vælge den. for den er nu også flot. og kunne læse et sted at hvis bare man kalibrerer den så skulle der ikke være nogen problemer :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.