3. enhed til Super Nova?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Hvem?

Arh, ding. Ska lige lære at læse hva det egentlig var du skrev, det havde du jo svaret på, jamen så vil jeg da prøve at ringe til Babysam Tirsdag og hører om de lægger inde med en baby unit - 1000 tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

twinboys

SanneBoe skriver:

Det var nemli det jeg tænkte, den er en Super Nova vi købte sidste år i Babysam, denne her:

www.babysam.dk/super-nova-babyalarm-d7.aspx

Jeg tror på det kan lade sig gøre... bare husk samme kanal...

Majbritt

Anmeld

24. april 2011

Hvem?

twinboys skriver:

Jeg tror på det kan lade sig gøre... bare husk samme kanal...

Majbritt

Fantastisk - 1000 tak

Anmeld

24. april 2011

twinboys

SanneBoe skriver:

Fantastisk - 1000 tak

Selvtak fedt profilbillede er så vild med det...

Anmeld

24. april 2011

Melbek

SanneBoe skriver:

Arh, ding. Ska lige lære at læse hva det egentlig var du skrev, det havde du jo svaret på, jamen så vil jeg da prøve at ringe til Babysam Tirsdag og hører om de lægger inde med en baby unit - 1000 tak

Jeg er faktisk lidt i tvivl om hun sagde, at man kunne købe dem hos babysam eller man kunne købe over nettet, men ja, du kan jo altid ringe og høre Og du må meget gerne give lyd, når du ved noget med sikkerhed

Anmeld

24. april 2011

Hvem?

twinboys skriver:

Selvtak fedt profilbillede er så vild med det...

1000 tak, ja de drenge er bare noget helt specielt og Lauge eeeeelsker bare Hjalte, han blir overmysset en milliard gange om dagen

Anmeld

24. april 2011

Hvem?

Melbek skriver:

Jeg er faktisk lidt i tvivl om hun sagde, at man kunne købe dem hos babysam eller man kunne købe over nettet, men ja, du kan jo altid ringe og høre Og du må meget gerne give lyd, når du ved noget med sikkerhed

Jeg ska nok li skrive, når jeg har snakket med dem

Anmeld

24. april 2011

twinboys

SanneBoe skriver:

1000 tak, ja de drenge er bare noget helt specielt og Lauge eeeeelsker bare Hjalte, han blir overmysset en milliard gange om dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.