3. enhed til Super Nova?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.828 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. april 2011

Hvem?

Manden min kom faktisk med en go idé igår under aftensmaden (ja ja, sommetider er han i sit es), men ved ikke om det kan lade sig gøre?

Here goes:

Kan man købe en baby unit mere til Super Novas alarmer, altså sådan man har to baby unit og de så går ind på én parent unit?

Ellers ska man ud og købe et nyt sæt mere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Mor til L&S

SanneBoe skriver:

Manden min kom faktisk med en go idé igår under aftensmaden (ja ja, sommetider er han i sit es), men ved ikke om det kan lade sig gøre?

Here goes:

Kan man købe en baby unit mere til Super Novas alarmer, altså sådan man har to baby unit og de så går ind på én parent unit?

Ellers ska man ud og købe et nyt sæt mere?

TROR man skal ud at købe et nyt sæt.. har aldrig set dem med 3.

Anmeld

24. april 2011

Hvem?

Mor til Liva skriver:

TROR man skal ud at købe et nyt sæt.. har aldrig set dem med 3.

Jeg tænkte på hvis man nu købte en brugt sæt, kan man så koble baby unit'en på.... hm.....

Jeg har nemli to små drenge, den ene sover inde og den anden ude i barnevognen, så ville super gerne have alarm på dem begge, f.eks. når jeg går ovre i hestestalden

Anmeld

24. april 2011

Mor til L&S

SanneBoe skriver:

Jeg tænkte på hvis man nu købte en brugt sæt, kan man så koble baby unit'en på.... hm.....

Jeg har nemli to små drenge, den ene sover inde og den anden ude i barnevognen, så ville super gerne have alarm på dem begge, f.eks. når jeg går ovre i hestestalden

Ja jeg kan godt se det smarte i det

Kender du ikke en som har et sæt så I kan prøve og ellers prøv en baby butik - hør dem af og evt teste det i butikken....!!

Anmeld

24. april 2011

Hvem?

Mor til Liva skriver:

Ja jeg kan godt se det smarte i det

Kender du ikke en som har et sæt så I kan prøve og ellers prøv en baby butik - hør dem af og evt teste det i butikken....!!

Gud ja, du siger noget - ku da ta alarmerne med i babysam og hører ad - 1000 tak

Anmeld

24. april 2011

Mor til L&S

SanneBoe skriver:

Gud ja, du siger noget - ku da ta alarmerne med i babysam og hører ad - 1000 tak

Ja så kan I da hurtigt se om deres baby unit virker på din parent unit

Håber det lykkedes Jer

Anmeld

24. april 2011

twinboys

Kender ikke lige din alarm men jeg købte to en stod i Olivers værelse og 1 stod i Alexanders værelse og så havde vi en modtager stående i... Så drengenes stod på samme kanal og det virkede fint...

Det var en philips

MAjbritt

Anmeld

24. april 2011

Hvem?

twinboys skriver:

Kender ikke lige din alarm men jeg købte to en stod i Olivers værelse og 1 stod i Alexanders værelse og så havde vi en modtager stående i... Så drengenes stod på samme kanal og det virkede fint...

Det var en philips

MAjbritt

Det var nemli det jeg tænkte, den er en Super Nova vi købte sidste år i Babysam, denne her:

www.babysam.dk/super-nova-babyalarm-d7.aspx

Anmeld

24. april 2011

Melbek

Det skulle du gerne kunne. Da vi købte vores super nova for 3-4 måneder siden, sagde de hvertfald, at man kunne købe en enkelt alarm og derved have to på samme forældreenhed.. Hvis vi kører på samme kanal som naboen, kan vi jo hører, når deres pus siger noget.. Så det skulle virke

Anmeld

24. april 2011

Hvem?

Melbek skriver:

Det skulle du gerne kunne. Da vi købte vores super nova for 3-4 måneder siden, sagde de hvertfald, at man kunne købe en enkelt alarm og derved have to på samme forældreenhed.. Hvis vi kører på samme kanal som naboen, kan vi jo hører, når deres pus siger noget.. Så det skulle virke

Ved du så tilfældigvis også om man kan købe bare den ene enhed (babyunit) fra ny af i butikken? (Har i vores tilfælde købt i babysam).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.