Sove på maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

B&J

Deka11 skriver:

Det lyder fint. Så vil jeg også gøre det, så længe jeg kan få lov til det - uden at være bekymret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Fru Nielsen

Sov du bare på maven, det sker der intet ved.... Jeg er idag 23+4 i min 3 graviditet, og jeg har alle gange sovet på maven lige indtil den blev for stor.... Jeg syntes nu hvor maven er kæmpe at det er skide ubehageligt at ligge på maven.....

Men det skader ikke baby....

Anmeld

24. april 2011

Deka11

Fru Nielsen skriver:

Sov du bare på maven, det sker der intet ved.... Jeg er idag 23+4 i min 3 graviditet, og jeg har alle gange sovet på maven lige indtil den blev for stor.... Jeg syntes nu hvor maven er kæmpe at det er skide ubehageligt at ligge på maven.....

Men det skader ikke baby....

Det lyder bare super godt.  Ja, det er også ved at være lidt ubehageligt for mig, men åbenbart ikke nok til, at jeg ikke vender mig rundt på maven i søvne.  

Anmeld

24. april 2011

Deka11

A&F skriver:

Du kan sagtens fortsætte med at saove på maven. Det sker der intet ved. Jeg er selv 29-4, og sover stadigvæk på maven

Hold da op - det lyder helt vildt, men også rigtig dejligt, at det stadig kan lade sig gøre, når man er så langt henne. 

Anmeld

24. april 2011

A&F

Deka11 skriver:

Hold da op - det lyder helt vildt, men også rigtig dejligt, at det stadig kan lade sig gøre, når man er så langt henne. 

Hehe jaa utroligt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.