Sove på maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.123 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. april 2011

Deka11

Hej med jer.

Har lige et spørgsmål. Jeg er idag i uge 20+2. Jeg har alle dage sovet på maven, og vågner nu flere gange i løbet af natten ved at jeg ligger næsten helt ovre på maven. Kan der ske noget ved at man sover på maven, altså udover at det ikke er specielt behageligt for en selv? Er selvfølgelig noget bekymret for at der kan ske noget med barnet. Det er faktisk lidt imponerende at jeg kan gøre det, for maven er vokset utrolig meget.

Håber at der er nogen der kan svare på det. Forsat god påske til jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

AndreasMor84

Du må sove på maven så længe du vil.. Livmoderen beskytter barnet, så du kan ikke på nogen måde komme til at skade det

Anmeld

24. april 2011

Deka11

Solstråle2011 skriver:

Du må sove på maven så længe du vil.. Livmoderen beskytter barnet, så du kan ikke på nogen måde komme til at skade det

Tusind tak for dit svar.  Det er jeg så glad for at høre. Har sgu været helt bekymret for, at jeg skulle kunne gøre skade på det. Så har haft det helt skidt hver gang jeg har vågnet sådan.  Men mon ikke den næste nat bliver mere rolig så.  

Anmeld

24. april 2011

Deka11

Kofoed33 skriver:

https://www.baby.dk/debat/100553pi1/ordet-er-frit/eksperthjaelp-maa-man-ligge-paa-maven.aspx

Jeg takker for dit link. Det havde jeg desværre slet ikke set. Men det er jo nogle dejlige svar der er der også.

Anmeld

24. april 2011

Kofoed.

Deka11 skriver:

Jeg takker for dit link. Det havde jeg desværre slet ikke set. Men det er jo nogle dejlige svar der er der også.

Jeg sover også selv på maven, så bruger dette link til, at berolige mig selv lidt, hehe.

Anmeld

24. april 2011

Deka11

Kofoed33 skriver:

Jeg sover også selv på maven, så bruger dette link til, at berolige mig selv lidt, hehe.

Okay, det var godt. Det er jo ikke til at vide om der skulle kunne ske noget ved det. Men godt at vi begge bliver beroliget nu.

Anmeld

24. april 2011

B&J

Jeg sov også på maven ind til den var i vejen

Anmeld

24. april 2011

Deka11

B&J skriver:

Jeg sov også på maven ind til den var i vejen

Det lyder fint. Så vil jeg også gøre det, så længe jeg kan få lov til det - uden at være bekymret.

Anmeld

24. april 2011

A&F

Du kan sagtens fortsætte med at saove på maven. Det sker der intet ved. Jeg er selv 29-4, og sover stadigvæk på maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.