Anonym skriver:
Uha, det kommer til at se skægt ud senere hen! Men det er ok med mig, hvis den er venstreorienret! Det vil faren dog nok ikke være så glad for. Haha 
Jeg så lige på youtube nogen der kunne se bevægelser udefra allerede nu. Kan ikke mærke spark udefra, men fx lige før, så bulede den mega meget op mod venstre bare lige et kort øjeblik, og så tilbage til normalstand.. Kan det godt være barnet der slår en kolbøtte eller sådan noget? Du er jo guruen, Sussie. Hehe. Det føltes nemlig ikke som en plukve 
I hvert fald er den bette altid livlig her om aftenen. Den kan bedst lide når mor ligger stille
Det undrer mig lidt at der ikke kan mærkes nogen aktivitet udefra, når din mave kan bule så meget....men ok sådan er det åbenbart hos dig.
Men ja..det er helt sikkert bebsen, der rumsterer rundt. Og ja..det er også helt normalt, at det mest er om aftenen de rigtigt boltrer sig, for når du slapper af og bliver rettet ud, bliver der jo rigtigt god plads, og man mærker det også mere, når man selv er afslappet og i ro.
Guru...hehe 

Anmeld