Bliver det en dreng eller pige - hvad tror I ?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Bruus

Fru Nielsen skriver:

Min fornemmelse siger mig du skal have en dreng.... Har før "gættet" på veninders babyer, og har hver gang været rigtig. Så nu må vi se om dette skal være første gang jeg siger noget forkert.....

Ihh, det bliver da vildt spændende at se om det også stemmer overens med den fornemmelse jeg har så :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Bruus

de-wett skriver:

her er lige 2. var godt nok ikke så stor som dig.

Med al respekt, så ser det ud som om du har et gevaldigt svaj i ryggen, hvilket jeg synes gør det lidt svært at vurdere ligheden mellem os

Anmeld

24. april 2011

Bruus

FrkT skriver:

Jeg tror der er en dreng i din meget fine babyhule  Respekt for at du har holdt nysgerrigheden stillet så længe - det tror jeg ikke jeg kunne! 

Det har også været enormt svært !! Meen nu er der ikke længe til vi får nyheden

Anmeld

24. april 2011

slettet_7530

pige

Anmeld

24. april 2011

Bruus

Chrizta skriver:

Tror det er en pige :-)
Hvad tror du selv?

Som skrevet da jeg startede denne tråd, så har jeg selv på fornemmelsen at det er en dreng jeg bærer på :-)

Anmeld

25. april 2011

de-wett

MDybvad skriver:

Med al respekt, så ser det ud som om du har et gevaldigt svaj i ryggen, hvilket jeg synes gør det lidt svært at vurdere ligheden mellem os

jeg svejer emget i forvejen. så jo det er lidt svært men syntes alligevel der er en lighed

glæder mig til at høre om det er en pige eller en dreng

Anmeld

25. april 2011

LenaJohansen

jeg gætter på en pige

For maven minder meget om min da jeg var gravid med min datter

Anmeld

25. april 2011

CamillaSoefelt

MDybvad skriver:

Som overskirften lyder piger.... Hvad siger jeres erfaring/6. sans? venter jeg mig en lille dreng eller pige??

Jeg er vildt spændt på at se hvem der kommer ud fra hulen om få uger ... Jeg ved ikke hvorfor, men har selv på fornemmelsen at det er en dreng... Nu må vi se.... Spændende er det i hvert fald...

Glæder mig til at høre jeres bud og eventuel begrundelse

Gætter på en pige ;-)

Anmeld

25. april 2011

N&J

Jeg tror det er en pige der gemmer sig, men jeg syntes ofte enss intuation plejer at smide en i den rigtige retning.. 

jeg vidste heller ikke hvad jeg fik, men havde heele tiden regnet med en pige og jeg syntes din mave ligner en fyldig rund pigemave, og ikke en lille drenge rund fodboldmave, men der er selvfølgelig altid undtagelser.. ;O)

Er det fordi I ikke ville vide det eller kunne man ikke se det?

Anmeld

25. april 2011

Bruus

N&J skriver:

Jeg tror det er en pige der gemmer sig, men jeg syntes ofte enss intuation plejer at smide en i den rigtige retning.. 

jeg vidste heller ikke hvad jeg fik, men havde heele tiden regnet med en pige og jeg syntes din mave ligner en fyldig rund pigemave, og ikke en lille drenge rund fodboldmave, men der er selvfølgelig altid undtagelser.. ;O)

Er det fordi I ikke ville vide det eller kunne man ikke se det?

Det er fordi det er min kærestes store ønske at vi venter og lader os overraske :-) ... Jeg synes det er svært, for jeg er så pokkers nysgerrig :-))

Min intuition siger dreng.... Så nu må vi se om der ligger en lille pige derinde og snyder mig, eller om det rent faktisk er en dreng :-)) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.