Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
de-wett skriver: det må du da Da jeg ventede mig sad min mave midtpå ligesom denne. Syntes bare den ligner så meget min og jeg fik en lille datter
det må du da
Da jeg ventede mig sad min mave midtpå ligesom denne. Syntes bare den ligner så meget min og jeg fik en lille datter
Godt argument Hehe... Og tak for svar.... Hvis det bliver en lille pige, skal hun hedde Nora Synes det er så kært et navn.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MDybvad skriver: Godt argument Hehe... Og tak for svar.... Hvis det bliver en lille pige, skal hun hedde Nora Synes det er så kært et navn.
det er det også. må jeg prøve at sætte et billede ind af min mave fra jeg var omkring 35 uger henne ? så kan du prøve at se hvor "lille" en forkel jeg syntes der er
de-wett skriver: det er det også. må jeg prøve at sætte et billede ind af min mave fra jeg var omkring 35 uger henne ? så kan du prøve at se hvor "lille" en forkel jeg syntes der er
Ja absolut, det vil jeg da gerne se Om jeg kan se ligheden...
MDybvad skriver: Ja absolut, det vil jeg da gerne se Om jeg kan se ligheden...
her er lige 2. var godt nok ikke så stor som dig.
En dreng...
Min fornemmelse siger mig du skal have en dreng.... Har før "gættet" på veninders babyer, og har hver gang været rigtig. Så nu må vi se om dette skal være første gang jeg siger noget forkert.....
Jeg tror der er en dreng i din meget fine babyhule Respekt for at du har holdt nysgerrigheden stillet så længe - det tror jeg ikke jeg kunne!
MDybvad skriver: Her er et billede forfra Siger du stadig dreng? Og mange tak for komplimentet
Her er et billede forfra Siger du stadig dreng? Og mange tak for komplimentet
Ja nu siger jeg bestemt at det er en dreng
Pige
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128