Endelig :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Caroline86

Rosa skriver:

Hvor er det bare dejligt at høre!!!  Vi vil se billeder 

jeg skal nok få knipset løs i dag og filmet stereo og alt muligt hæhæ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Laulund87

Smukke Laura pigen er så dygtig

Hun tog da også bare nogle store skridt i gågaden, hun ville fremad

Anmeld

24. april 2011

smokin

Caroline86 skriver:

jubii...

For præcis 5 måneder siden rejste Laura sig og gik for første gang uden støtte... 9 mdr. og 5 dage gammel... Hun blev syg og mistede det meste motorik og skulle lære at kravle på ny. Hun har siden nytår trænet og trænet og trænet og været mere og mere på benene (med støtte f.eks. en hånd) og de sidste 2 måneders tid har hun taget et par skridt hist og pist (uden støtte).. Hun elsker at gå med os i hånden og klarer det også rigtigt fint.

I går gik hun et godt stykke uden støtte og i dag DRØNER hun rundt.. hun står ikke stille Hun løber endda! Hun er bare SÅÅÅ dygtig.

I dag er hun 14 mdr. og 5 dage gammel og jeg tror gangen er her for at blive denne gang hun falder ikke - indtil videre for hun har brugt LÆNGE på at få hovedet med sig!

IIIIH jeg er stolt

så skal hun endelig vise de andre banditter i vuggeriet hvem der bestemmer.

Anmeld

25. april 2011

Caroline86

Lotte:) skriver:

Smukke Laura pigen er så dygtig

Hun tog da også bare nogle store skridt i gågaden, hun ville fremad

ja, hun giver den gas.. hæhæ! hun har fået lidt mere respekt for det, for hun fik liiiiige lovligt meget fart på i går og så var hun lige ved at vælte men hun trasker afsted og ELSKER det...

Anmeld

25. april 2011

Caroline86

Zette skriver:

så skal hun endelig vise de andre banditter i vuggeriet hvem der bestemmer.

ja, de kan da bare komme an Hun er faktisk allerede dronning dernede for alle drengene (også dem i børnehaven) er vilde med hende SELVFØLGELIG Åh, hun bliver svær at holde styr på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.