Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rosa skriver: Hvor er det bare dejligt at høre!!! Vi vil se billeder
Hvor er det bare dejligt at høre!!! Vi vil se billeder
jeg skal nok få knipset løs i dag og filmet stereo og alt muligt hæhæ
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smukke Laura pigen er så dygtig
Hun tog da også bare nogle store skridt i gågaden, hun ville fremad
Caroline86 skriver: jubii... For præcis 5 måneder siden rejste Laura sig og gik for første gang uden støtte... 9 mdr. og 5 dage gammel... Hun blev syg og mistede det meste motorik og skulle lære at kravle på ny. Hun har siden nytår trænet og trænet og trænet og været mere og mere på benene (med støtte f.eks. en hånd) og de sidste 2 måneders tid har hun taget et par skridt hist og pist (uden støtte).. Hun elsker at gå med os i hånden og klarer det også rigtigt fint. I går gik hun et godt stykke uden støtte og i dag DRØNER hun rundt.. hun står ikke stille Hun løber endda! Hun er bare SÅÅÅ dygtig. I dag er hun 14 mdr. og 5 dage gammel og jeg tror gangen er her for at blive denne gang hun falder ikke - indtil videre for hun har brugt LÆNGE på at få hovedet med sig! IIIIH jeg er stolt
jubii...
For præcis 5 måneder siden rejste Laura sig og gik for første gang uden støtte... 9 mdr. og 5 dage gammel... Hun blev syg og mistede det meste motorik og skulle lære at kravle på ny. Hun har siden nytår trænet og trænet og trænet og været mere og mere på benene (med støtte f.eks. en hånd) og de sidste 2 måneders tid har hun taget et par skridt hist og pist (uden støtte).. Hun elsker at gå med os i hånden og klarer det også rigtigt fint.
I går gik hun et godt stykke uden støtte og i dag DRØNER hun rundt.. hun står ikke stille Hun løber endda! Hun er bare SÅÅÅ dygtig.
I dag er hun 14 mdr. og 5 dage gammel og jeg tror gangen er her for at blive denne gang hun falder ikke - indtil videre for hun har brugt LÆNGE på at få hovedet med sig!
IIIIH jeg er stolt
så skal hun endelig vise de andre banditter i vuggeriet hvem der bestemmer.
Lotte:) skriver: Smukke Laura pigen er så dygtig Hun tog da også bare nogle store skridt i gågaden, hun ville fremad
Zette skriver: så skal hun endelig vise de andre banditter i vuggeriet hvem der bestemmer.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128