Endelig :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.668 visninger
24 svar
0 synes godt om
23. april 2011

Caroline86

jubii...

For præcis 5 måneder siden rejste Laura sig og gik for første gang uden støtte... 9 mdr. og 5 dage gammel... Hun blev syg og mistede det meste motorik og skulle lære at kravle på ny. Hun har siden nytår trænet og trænet og trænet og været mere og mere på benene (med støtte f.eks. en hånd) og de sidste 2 måneders tid har hun taget et par skridt hist og pist (uden støtte).. Hun elsker at gå med os i hånden og klarer det også rigtigt fint.

I går gik hun et godt stykke uden støtte og i dag DRØNER hun rundt.. hun står ikke stille Hun løber endda! Hun er bare SÅÅÅ dygtig.

I dag er hun 14 mdr. og 5 dage gammel og jeg tror gangen er her for at blive denne gang hun falder ikke - indtil videre for hun har brugt LÆNGE på at få hovedet med sig!

IIIIH jeg er stolt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

K&S

godt gået Laura

Anmeld

23. april 2011

Prinsessens'Mor<3

Nej hvor flot søde.. Kom da med nogle billeder?

Anmeld

23. april 2011

Caroline86

K&S skriver:

godt gået Laura

jay, endelig... har bare ventet og ventet på at modet skulle vende tilbage  hæhæ

Anmeld

23. april 2011

Caroline86

MaleneS2011baby<3 skriver:

Nej hvor flot søde.. Kom da med nogle billeder?

ja, det er fantastisk jeg prøver at fange hende på både film og foto i morgen så skal jeg nok spamme løs

Anmeld

23. april 2011

Trine89

Hvor er hun altså bare Så sej Min lille (som nok ikke er sååå lille igen) Bonus Niece.. hehe.. 

Glæder mig til at se om du kan fange noget på film i morgen hihi.. 

Anmeld

23. april 2011

Mor til Frederic og Freya

Caroline86 skriver:

jubii...

For præcis 5 måneder siden rejste Laura sig og gik for første gang uden støtte... 9 mdr. og 5 dage gammel... Hun blev syg og mistede det meste motorik og skulle lære at kravle på ny. Hun har siden nytår trænet og trænet og trænet og været mere og mere på benene (med støtte f.eks. en hånd) og de sidste 2 måneders tid har hun taget et par skridt hist og pist (uden støtte).. Hun elsker at gå med os i hånden og klarer det også rigtigt fint.

I går gik hun et godt stykke uden støtte og i dag DRØNER hun rundt.. hun står ikke stille Hun løber endda! Hun er bare SÅÅÅ dygtig.

I dag er hun 14 mdr. og 5 dage gammel og jeg tror gangen er her for at blive denne gang hun falder ikke - indtil videre for hun har brugt LÆNGE på at få hovedet med sig!

IIIIH jeg er stolt

Laura ...

Så sejt.

Anmeld

23. april 2011

Mira0911

Caroline86 skriver:

jubii...

IIIIH jeg er stolt

Dejligt at hun går.... 

Bare vent, hun skal nok falde end masse gange... Det slipper du ikke for.... Julie faldt også mange gange, endda så hun fik næseblod og blødte i munden.... Slet ikke sikkert det går så galt med din prinsesse, men falde det skal hun nok komme til... 

Anmeld

23. april 2011

Prinsessens'Mor<3

Caroline86 skriver:

ja, det er fantastisk jeg prøver at fange hende på både film og foto i morgen så skal jeg nok spamme løs

Super, jeg holder øje med indlægget imorgen når jeg er kommet hjem, skal nemlig til barnedåb..

Anmeld

23. april 2011

Caroline86

MoarJ skriver:

Dejligt at hun går.... 

Bare vent, hun skal nok falde end masse gange... Det slipper du ikke for.... Julie faldt også mange gange, endda så hun fik næseblod og blødte i munden.... Slet ikke sikkert det går så galt med din prinsesse, men falde det skal hun nok komme til... 

ja, selvfølgelig kommer hun til at falde jeg regner også med at løbeturene på græsplænen imorgen kommer til at udløse et par fald...

men jeg er bare glad for at hun endelig har fået modet tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.